OscarWoHA Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 /me har sommerferie nå. Kom heller ikke opp i muntlig. Har foreløpig ingen planer, men har tenkt å skaffe meg sommerjobb (LITT SENT!?) :oops: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 god sommer alle sammen. hater alle som har penger til å dra på ferie for det har ikke jeg GRR!!! neida,koz dere! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 god sommer alle sammen. hater alle som har penger til å dra på ferie for det har ikke jeg GRR!!! Eg har penger til det Men kan ikke reise fordi eg mest sannsynligvis ikke får fri *snufs* Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 god sommer alle sammen. hater alle som har penger til å dra på ferie for det har ikke jeg GRR!!! Eg har penger til det Men kan ikke reise fordi eg mest sannsynligvis ikke får fri *snufs* Som jeg har skrevet i ett par andre poster her skal jeg arbeide _samtlige_ uker i sommerferien. Får kanskje fri en uke i oktober hvis jeg er heldig (høstferie, kanskje arbeide da også) eller så blir det ikke fri før jul Til dere som synes jeg klager: STFU Til dere som synes jeg spammer: STFU Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 god sommer alle sammen. hater alle som har penger til å dra på ferie for det har ikke jeg GRR!!! Eg har penger til det Men kan ikke reise fordi eg mest sannsynligvis ikke får fri *snufs* Som jeg har skrevet i ett par andre poster her skal jeg arbeide _samtlige_ uker i sommerferien. Får kanskje fri en uke i oktober hvis jeg er heldig (høstferie, kanskje arbeide da også) eller så blir det ikke fri før jul Til dere som synes jeg klager: STFU Til dere som synes jeg spammer: STFU Skjønner godt at du klager jeg. Alle trenger en ferie en gang i blant og det finns ikke noen bedre årstid enn sommeren og ha det på Men du må jo ikke ha godkjent ferie fra arbeidsgiver da, men da er det heller ikke sikkert du har noe jobb lenger Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 God Sommer alle sammen.. Drar i morgen tidlig.. klokka 7 :o :o :o Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 god sommer ja! i morra er d lan!! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hadde vært noe med sommerferie ja, men må nok vente en måned men god ferie til de som har det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Skal på klassetur 6. juni og når jeg kommer hjem har jeg bare 2 dager skole . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ekstremt unødvendig bump. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg