Gå til innhold

HTC Desire: Ikke tilgang til minnekort når jeg lader via USB


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Når jeg kobler til usb-kabelen så dukker det opp et vindu på telefonen hvor jeg kan velge "Kun lading", "Diskstasjon", "HTC Sync", etc.

 

Problemet er at telefonen kobler opp mot PC-en uavhengig av hvilket valg jeg tar. Dette gjør at telefonen sperrer minnekortet og jeg kan ikke høre musikk eller annet som trenger tilgang til data på minnekortet. Sperren ligger på selv om jeg fjerner telefonen via "safely remove hardware" på PC-en (XP).

 

Hva kan jeg gjøre for å kunne lade via USB og samtdig bruke minnekortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde akkurat en test her (HTC Desire), og det eneste valget som gjør at jeg ikke får tilgang til minnekortet er når jeg velger "Diskstasjon".

 

"Kun lading", "HTC Sync" og "internett-deling" fungerer fint med f.eks musikkavspilling på min telefon.

 

Så det er nok en bug hos deg, for det skal ikke være sånn :hmm:

Lenke til kommentar

Gjorde akkurat en test her (HTC Desire), og det eneste valget som gjør at jeg ikke får tilgang til minnekortet er når jeg velger "Diskstasjon".

 

"Kun lading", "HTC Sync" og "internett-deling" fungerer fint med f.eks musikkavspilling på min telefon.

 

Så det er nok en bug hos deg, for det skal ikke være sånn :hmm:

 

Vi testet hos en kollega på jobben og han fikk akkurat samme symptomer som meg. Det vi imidlertid fant ut er at dersom man velger kun lading to ganger kobler den fra minnekortet.

 

Altså: Uavhengig av om man har satt kun lading som default eller velger dette ved tilkobling låses minnekortet. Dersom man trekker ned notifikasjonen og velger kun lading en gang til så frigjøres minnekortet.

 

Begge kjører XP. Hvilket OS kjører du?

Lenke til kommentar

 

 

Vi testet hos en kollega på jobben og han fikk akkurat samme symptomer som meg.  Det vi imidlertid fant ut er at dersom man velger kun lading to ganger kobler den fra minnekortet.

 

Altså: Uavhengig av om man har satt kun lading som default eller velger dette ved tilkobling låses minnekortet. Dersom man trekker ned notifikasjonen og velger kun lading en gang til så frigjøres minnekortet.

 

Begge kjører XP.  Hvilket OS kjører du?

 

Kjører Windows 7 pro, men tror ikke det skal ha så mye å si. Du kan jo nevne problemet i Desire-tråden og se om det er flere som sliter med det samme, evt har en løsning:

HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...