knut Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Panasonic Toughbook med ny modell. Les mer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Dette later til å være toys 'r us-utgaven av toughbook. Kan ikke tro at en hvilken som helst Lenovo (IBM) Thinkpad står tilbake for "mishandlingen" denne Panasonic'en har blitt utsatt for. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Synes egentlig ikke dette var særlig imponerende.. Thinkpad-modeller har gjort dette i flere år allerede. Det eneste jeg ikke tror TP har, men som denne har, er varmeelementene rundt harddisk og batteri. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er veldig merkelig at de ikke har gått over til SSD som er langt mer robust enn disker. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg bet meg også merke i det, efikkan, men selv på de aller heftigste modellene (Toughbook 31) er SSD kun en opsjon. Som så ofte ellers er det nok kun et spørsmål om pris, og vi kan nok regne med at det blir standardutstyr innen kort tid. De kan i alle fall spare inn en del demping-teknologi (oppheng, aksellerometer, programvare osv) hvis de putter inn en SSD. Det kunne i alle fall ikke falle meg inn å anskaffe en slik laptop med en konvensjonell harddisk. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Rekner med at det er ingeniører i byggebransjen og andre "røffe" yrker disse maskinene blir brukt (Captain obvious). De har som oftest også råd til slikt, og et par tusenlapper meir for en SSD burde ikke vært et spørsmål. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Der må jeg si meg uenig: Hvis en bedrift skal kjøpe 40-50 laptoper, så er det ikke snakk om et par tusenlapper. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Om en bedrift (byggefirma w/e) skal ha 40-50 laptoper, vil de antageligvis heller ikke ha noe som går i stykker om de faller i bakken, gjentatte ganger. Det slår vel begge veier antar jeg. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Litt på siden av dette, men er det noen som har sjekket ut multicoms røffinger? De var forholdvis lavt priset i forhold til det man skulle trodd. Tipper at det kjennes på kvaliteten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå