Kosemose Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En venninne av meg skal slutte sin deltidsjobb på McDonalds, så skal jeg hjelpe henne, men vet ikke selv hvordan en oppsigelse skrives. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Vital Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 "Vil med dette si opp min stilling hos McDonald`s Norge" Mhv Fornavn Etternavn. Verre er det ikke Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis man føler for det kan man også oppgi grunn. Det er ikke et krav. Videre er det også mulig å be om kortere oppsigelsestid hvis ønskelig, men arbeidsgiver er ikke nødt til å godta kravet. Resten er slik Vital skriver det. Kort og enkelt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det de to over sier. Men også, noen ganger, trenger man heller ikke å levere noen skriftlig oppsigelse. Hvis hun ikke har snakket med sjefen om det selvfølgelig Lenke til kommentar
Vital Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ohh.. den er litt skummel. Skiftlig oppsigelse uannsett sier nå jeg så har du ting dokumentert OM det skulle skje ett eler annet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er også et vanvittig godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå