Munty Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tittelen sier vel det meste. Finnes det noen måte å rette ut små hakk i metallet til en MacBook? En venn av meg greide selvfølgelig å kaste en ledning med plugger i metall rett på Mac'en min. Hakket er bare en bagatell, men det hadde vært fint å få den rettet ut. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Eller er det umulig å få rettet ut metallet? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Prøver å få liv i den igjen jeg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kunne du tatt eit bilete (i fokus) og lagt ut? Vanskeleg å sjå for seg kva det er snakk om. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Kan ta noen bilder med bedre belysning om disse ikke er gode nok. Lenke til kommentar
sinzim Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Haha! Den bulken var ram gitt, bare å kaste hele maskinen Jeg tar i mot donasjoner Er du sikker på at skaden du nevner kommmer frem på bildene? Men for å forsøke å svare, det der er ikke noe du burde gjøre noe med, kommer sikkert til å gjøre vondt verre. Du kan kanskje pusse litt på det som står ut med ett ektremt fint sandpapir for å gjøre det enda mindre synlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Å rette den ut er neppe mogeleg, det beste er nok sikkert å pusse ned kanten som går opp. Metallet ser ut til å være deformert, det blir difor ikkje lett å brette tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå