viggo.navarsete Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 For de som ikke får dekket telefonregningen av jobben (f.eks. de av oss som har gitt Android til barna), kan det være nyttig å bare tillate datatrafikk gjennom wifi. Ellers ryker man fort på en smell på telefonregninga... Jeg har ikke funnet det, men det virker rart at det ikke finnes en enkel checkbox for å si at datatrafikk bare skal tillates gjennom wifi. Jeg skjønner at teleselskapene ikke vil se en slik funksjon, men Android er jo "åpent" og burde støtte det forbrukerne vil ha Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det finnes under trådløst internett i Innstillinger. Under mobilt nettverk kan du slå av MMS & Data. Lenke til kommentar
viggo.navarsete Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hei, kan du gi en mer eksakt beskrivelse av hvor man finner dette? Jeg kommer til Innstillinger->Trådløst og nettverk->?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Mobilt nettverk -> MMS & Data Lenke til kommentar
_slave_ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eller last ned APNoid fra market så har du full kontroll Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eller last ned APNoid fra market så har du full kontroll +1 http://www.appbrain.com/app/com.google.code.apndroid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå