Gavekort Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei!Hva er definisjonen på en rund smak? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har et bilde av det, men blir vanskelig å forklare. Har oppfattet det som at dersom smaken er "rund" er den litt fyldig, men ikke for fyldig. Ikke for sur, søt eller salt heller. Er mitt inntrykk, er kanskje ikke en god definisjon. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Tja, skal jeg gjette saa ville jeg sagt den perfekte kombinasjon av salt, surt, soett, umami og bitterhet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Altså hvis kaffen er rundt så er den ikke bitter, mer som Evergood? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er forsåvidt enig med de over. For meg er det når det ikke er en smak som stikker seg ut, at alt er jevnt og balansert. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Altså hvis kaffen er rundt så er den ikke bitter, mer som Evergood? Sannsynligvis ja, siden kaffe har en naturlig bitterhet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Flott! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå