makila Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Heisan. Jeg har fått min fars gamletelefon, en Hero. Men jeg trenger et abonnetment til den. Jeg har ikke et veldig høyt forbruk, men litt sms og ringing blir det jo. Jeg vil si at jeg har et medium forbruk Men jeg kunne godt tenkt meg å kunne surfe litt på nettet med den, uten at telefonregningen går helt i taket. Hva slags abonnementer anbefales for sånne type telefoner nå om dagen? Endret 10. juni 2010 av Mariuslk Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 På telepriser kan du se enkelt hvilket abonnement som blir billigst med ditt forbruk. http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 vill eprøvd chess on flex. har hero selv og jeg merker forbruket på data går opp fordi det er kjekt å la facebook mail og en haug andre programmer kjøre uten at jeg er beskymert over at de skal lage skyhøye regninger. slik følger jeg med på mobilen hva som skjer på facn mail og litt til samtidig som jeg ikke er hjemme foran pc og tv. Lenke til kommentar
makila Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Takk begge to! Det endte med at jeg bestilte meg Chess iTouch. 89 kroner mnd. for 500mb synes jeg virker rimelig. Har egentlig ikke noe nøyaktig tall på hvor mye jeg ringer/sender sms, så jeg får prøve ut dette abonnementet først. Kanskje er det noe annet som lønner seg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det finnes en app til hero som teller ringetid og hvor mye sms du sender osv. Da er det lettere å finne riktig abonement for deg. Lenke til kommentar
makila Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Joda, greit nok det. Men forbruket mitt kan variere noe veldig fra måned til måned. Jeg får prøve å finne ut sånn gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå