Postkassestativ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) 92 Opel Omega 2.0i "Club" Spesifikasjoner: Motorvolum: 1998 ccm Motoreffekt: 115HK/85KW Drivstofftank: 65 Ltr (5 Ltr reserve) Forbruk: L/B: 0,6/1,0 Maksfart: 210km/t Dekkdimensjon S/V: 195-65-R15/195-65-R15 Anlegg: Pioneer DEH-BT700 Headunit, Cube Høytalere forran og MA-Audio Diskanter MA-Audio Høytalere bak med samme diskanter. MA-Audio Delefilter på alle høytalerene Utstyr utover grunnmodell: Varmeseter, Soltak, El-speil m/varme, Leselys forran Tåkelys, El-just lykter, Sentrallås, Luftdempere bak, El-antenne, Andre lister over kanalene, Det berømte sorte interiøret. Ny bil, nye muligheter:) Bytta den i den forrige bilen jeg hadde, den er godt tatt vare på av forrige eier, tok av setetrekk som hadde vært på siden den var nesten ny, så setene er utrolig fine til å være 18 år Ting som virkelig må gjøres: Bytte en dørstokk, men ikke pga. rust...... Ny bakpotte Stramme brekk Skifte eksosmanifoilpaking Ting som ikke trenger å gjøres, men som jeg vil: Montere Xenon i tåkelys Ting som gjøres nå Vasking og polering Ting som er gjort: Sota bakrutene Satt på alufelger Bytta bremseklosser bak Nye klips på midtarmlene bak 22,- stk +mva. (Kun 19 stk å oppdrive i Europa) Bytta motor. Renska katalysator Montere Sub og Forsterker Bedre bilder kommer etter hvert, hadde veldig liten plass å ta bilder på, så det ble slik den her gangen Endret 4. juli 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Dårlige nyheter! Var i Trondheim en tur, å når jeg sto å venta på grønt lys i Fjordgata slutta bensinpumpa å funke:( Nå står bilen 15 mil hjemme i fra. Problemet er at det ikke finnes en slik pumpe som jeg trenger hos en hugger i nærheten, å en ny er ikke å oppdrive Endret 15. juni 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Enda dårligere nyheter:( Bensinpumpa var ikke feilen, men kompresjonen. Blir nok motorbytte på meg fremover:) Får jeg ikke tak på en 2.0, blir det en 2.6 i stedet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Da var bildene utlagt, delebil er anskaffet og motorbytte skjer så snart jeg får elefantjekken som jeg skulle ha hatt for 2 dager siden. Slenger med noen bilder av delebilen med det samme, skaden på døra er meg som prøver å åpne den med innkoblet tyverisikkring som forhindrer åpning av låsene uten nøkkel:ohmy: Endret 24. juni 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Motoren ble byttet og fungerte kjempebra, men i gårkveld hadde jeg litt nærkontakt med et skilt så baklykta, bakfangeren og bakskjermen må byttes Bilder kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå