Gå til innhold

Er det mogleg å gjere noko med bad sectors?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har alltid pleid å ha mine to HDDer i RAID0, men no viser det seg at den eine disken har begynt å få eit par "bad sectors", 40 for å vere meir presis. Diskene er begge 640gb WD Caviar Blue -disker, og eg har ikkje mista noko som helst data. Einaste problemet er at Windows ikkje lengre vil starte. Har henta ut alt av viktig informasjon, og reformatert begge diskane og planlegger å installere windows på ny, men eg veit ikkje om eg i det heile tatt skal bruke denne disken lengre?

Det som gjer meg bekymra er at etter å ha bootet Linux og sett på SMART Data så hadde disken 30 bad sectors og feilet Self-Testen, sjølv om "Overal Assessment" definerer dette som kun nokon få bad sectors. Det skumle er at, etter å ha kjørt testen enda ein gong, så var eg visst oppe i 40 bad sectors. Tipper det er eit tydeleg teikn på at disken er på veg ut? :p

Er det mogleg å fikse bad sectors? Har googla, og det virka ikkje som det var noko anna å gjere enn å prøve å få en ny disk på garantien. :ermm:

Alt i alt vil eg berre ha ei vurdering av situasjonen; om disken er brukbar eller ikkje, frarådast det å setje den opp i RAID0 igjen, osv..

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskprodusentene har diagnoseprogram hvor man kan kjøre en zero-write til hele disken. Da finner den dårlige sektorer og fjerner de.

Men hvis disken utvikler stadig flere dårlige sektorer så er det bare å kaste den. Nye disker koster nå så lite at timelønnen for å fikle med reparasjoner blir veldig lav.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...