TST Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Velkommen til maksimal dose 80-tall, tonnevis med gladvold, og en del ikke fullt så koselig vold. Raske biler, motorsykler, båter og fly. Rockstar har her gjort en fantastisk jobb med å gjenopplive 80-tallet til det fulle med Grand Theft Auto: Vice City. Lev ut dine mørkeste fantasier i en miniutgave av Miami Vice. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=448 Lenke til kommentar
joac Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Velkommen til maksimal dose 80-tall, tonnevis med gladvold, og en del ikke fullt så koselig vold. Raske biler, motorsykler, båter og fly. Rockstar har her gjort en fantastisk jobb med å gjenopplive 80-tallet til det fulle med Grand Theft Auto: Vice City. Lev ut dine mørkeste fantasier i en miniutgave av Miami Vice.http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=448 Fin artikkel.. (men litt rart at spillet ikke fikk full pott på spillbarheten) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 God artikkel ja. Men jeg så litt på skjermbildene og så at du hadde fått til å dra på bakhjulet med PCJ 600. Hvordan?! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 God artikkel ja. Men jeg så litt på skjermbildene og så at du hadde fått til å dra på bakhjulet med PCJ 600. Hvordan?! Under oppsett av taster kan du velge knapper for å lene deg frem og tilbake. Ved å gi fart samtidig som du lener deg tilbake vil du dra sykkelen opp på bakhjulet. Lenke til kommentar
joac Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 God artikkel ja. Men jeg så litt på skjermbildene og så at du hadde fått til å dra på bakhjulet med PCJ 600. Hvordan?! Under oppsett av taster kan du velge knapper for å lene deg frem og tilbake. Ved å gi fart samtidig som du lener deg tilbake vil du dra sykkelen opp på bakhjulet. Det er forøvrig de samme knappene som tilter helikopter og fly opp og ned (Du kan lene deg frem over forhjulet også) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 men litt rart at spillet ikke fikk full pott på spillbarheten 5.5 er en svært, svært god karakter. Men Vice City har ikke perfekt spillbarhet, selv om man kan like å tro det. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Anmeldermaskin Zepto Z-Note 4100, 1.4 ghz Pentium -M, 512MB DDR, Radeon 9000 Mobility Lol! Anmeldt på en bærbar maskin. Nice! Athelas Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Anmeldermaskin Zepto Z-Note 4100, 1.4 ghz Pentium -M, 512MB DDR, Radeon 9000 Mobility Lol! Anmeldt på en bærbar maskin. Nice! Athelas Bærbare har blitt mer eller mindre like raske som vanlige stasjonære. De er mye enklere å ha med å gjøre, og ikke minst er de lette å spille på hvor det enn måtte være. Veldig greit å kunne sitte utendørs og teste spill for eksempel. Lenke til kommentar
joac Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 men litt rart at spillet ikke fikk full pott på spillbarheten 5.5 er en svært, svært god karakter. Men Vice City har ikke perfekt spillbarhet, selv om man kan like å tro det. Jada, grei den.. Men er 6 perfekt?(En A eller 1.0 på universitetet er jo ikke perfekt..) Og hva vil det isåfall si å være perfekt? Maksimalt gameplay? hmmm høres sinnsykt vanskelig ut. Har noen spill fått 6 noen gang? Poenget mitt er vel, at når det gjelder spill så gir det liten mening å operere med en "perfekt" grad, da det ikke er mulig å si.. Derfor burde kanskje spill, som leverer så outstanding gameplay som Vice city, sammenlignet med andre spill, kanskje få toppscore. jaja.. som sagt fin anmeldelse, og bare tanker til debatt fra min side.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Poenget mitt er vel, at når det gjelder spill så gir det liten mening å operere med en "perfekt" grad, da det ikke er mulig å si.. Derfor burde kanskje spill, som leverer så outstanding gameplay som Vice city, sammenlignet med andre spill gjør, kanskje få toppscore. Det er klart at såkalt "perfekt" spillbarhet ikke eksisterer. Men det finnes spill som har bedre spillbarhet enn GTA: Vice City, og det er et behov for å nyansere også mellom de aller beste spillene. http://www.gamer.no/omtaler/the_legend_of_...the_wind_waker/ http://www.gamer.no/omtaler/morrowind/ http://www.gamer.no/omtaler/metroid_prime/ http://www.gamer.no/omtaler/metal_gear_solid_2/ Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvor er det egentlig helikopteret er? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvor er det egentlig helikopteret er? Det finnes flere forskjellige helikoptere. Google.com - søk og du vil finne! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er alltid greit å prøve å finne noe som trekker ned også, men i dette spillet er det bare gode ting å si om lyden. Alt stemmer perfekt. Flott dialog, konge musikk og flotte lyder gjør det rett og slett perfekt. Og GTA:VC får 5,5 på lyd... Det er noe som skurrer her! :-? Flott omtale, forøvrig! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Med så mye snakk om Miami Vice, er det noen som husker det fra C64n sin? Fint tidsfordriv! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Med så mye snakk om Miami Vice, er det noen som husker det fra C64n sin? Fint tidsfordriv! Det er kanskje en av grunnene til at Rockstar North-introen ble sånn som den er :-) Husker godt den berømte loadeskjermen med alle de rullende fargene, da min første datamaskin var en C64. Ble mye BASIC-programmering ja..! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Anmeldermaskin Zepto Z-Note 4100, 1.4 ghz Pentium -M, 512MB DDR, Radeon 9000 Mobility Lol! Anmeldt på en bærbar maskin. Nice! Athelas Bærbare har blitt mer eller mindre like raske som vanlige stasjonære. De er mye enklere å ha med å gjøre, og ikke minst er de lette å spille på hvor det enn måtte være. Veldig greit å kunne sitte utendørs og teste spill for eksempel. Det høres jo genialt ut. Nå fikk jeg enda mere lyst på bærbar, faktisk aldri tenkt på det bruksområdet (spille ute). Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det høres jo genialt ut. Nå fikk jeg enda mere lyst på bærbar, faktisk aldri tenkt på det bruksområdet (spille ute). Det er nok ganske genialt, men tenk på prisen. For å få en virkelig spill-bærbar må du jo opp i 20 000, og da får du ytelsen til en stasjoner til 10 000. Jeg ville heller gått for en Shuttle med flatskjerm m/håndtak og skjøteledning. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 har alle gta spill men ikke vice til pc.....Er grafikken bedre? :-? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 har alle gta spill men ikke vice til pc.....Er grafikken bedre? :-? Sjekk tredje avsnitt på side 2 av omtalen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hehe, regnet med at det kom til å få en sterk karakter! Dette spillet er jo genialt, like rått på pc som på ps2 Og dette er mitt første orginal spill på flere år Musikken er bare så diggbar! Fin omtale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg