Gå til innhold

Er det mulig at jeg kan få en slik frisyre ?


Anbefalte innlegg

yo

 

Veldig fasinert over hockeysveisen til Richeard Anderson.

Her har han ikke sånn sykt hockeysveis. Altså mega langt hår bak. Men det er sånn jeg elsker det.

 

Lurer på om det er mulig at jeg kan på en måte få slikt hår ?

Da ta med meg noen bilder kansje. Legger ved noen bilder så dere får se. Jeg har utrolig tykt hår egentlig. Så må tynne ut masse.

Pluss på toppen liksom så er det sinnsykt mye hår.

 

Forrige gang tok jeg med et bilde til frisøren. Hu var jo helt tulling i hue. Jeg sa jeg vil ha det slik, og IKKE klipp av lengden bak. Bare litt forann. du trur ikke det suppe hue tok hele baken min. Ble jo totalt misslykket.

Drar til ny frisør nå ^^ Trur dere også han bruker voks i håret ?

 

Her er noen bilder av Richard. Slik jeg vil ha det.

 

post-164716-1276206199,3931_thumb.png

 

post-164716-1276206255,5668_thumb.png

 

post-164716-1276206273,5545_thumb.png

 

post-164716-1276206299,0617_thumb.png

 

post-164716-1276206330,9505_thumb.png

 

Så noen bilder av håret mitt nå. Som sagt helt jevli på toppen. Men greit på sidene. Men toppen er helt kaotisk. Alt er liksom trøkka og klint. får det ikke fritt liksom.

 

Brusha over tryne litt jeg, så hadde jeg ikke ps her nå ^^

 

post-164716-1276206688,9048_thumb.jpg

 

post-164716-1276206745,6766_thumb.jpg

 

post-164716-1276206822,6762_thumb.jpg

 

Takk for all hjelp!! :) Vil først og fremst vite om det er mulig og få det sånt med mitt hår! ?

Kom gjerne med tips hva jeg burde gjøre får å få det slik også.

Så jeg ikke er helt blank når jeg kommer til frisøren altså. Må jeg ta mere av lengden på panneluggen , osv?

 

takktakk!

post-164716-1276206945,1097_thumb.jpg

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta med bilete til frisøren og sørg for å få rett lengde på det, så er det berre å tilbringe litt tid foran speilet med voks eller evt. ikkje vaske håret på eit par dagar.

 

Eller ta deg ein tur til Bangladesh.

 

Takk for svar og tipsene. :) Da skal jeg gjøre det. Skal prøve og ikke vaske håret på et par dager uten voks, og se hvordan det blir.. Har prøvd med voks, og den fungerer greit. Kan få lagt ut nytt bilde når jeg har vært hos frisøren også!

 

Drøyer den turen til bangladesh så lenge ^^

Lenke til kommentar

Tror ikke det hjelper å ikke vaske det. Etter min erfaring blir det bare fett og uten volum. Du trenger noe som gir håret mer volum. Ser litt slapt ut på bildene i forhold til MacG. Spør frisøren om produkter som hjelper til dette. Noe du kan prøve er å ikke bruke shampoo/såpe i håret når du dusjer for deretter å føne det med hodet opp ned og med en børste. Evt. kan det hende denne kan funke, men det er ikke sikkert det blir helt den looken du er ute etter.

Lenke til kommentar

Tror ikke det hjelper å ikke vaske det. Etter min erfaring blir det bare fett og uten volum. Du trenger noe som gir håret mer volum. Ser litt slapt ut på bildene i forhold til MacG. Spør frisøren om produkter som hjelper til dette. Noe du kan prøve er å ikke bruke shampoo/såpe i håret når du dusjer for deretter å føne det med hodet opp ned og med en børste. Evt. kan det hende denne kan funke, men det er ikke sikkert det blir helt den looken du er ute etter.

 

Takk for bra svar! :)

 

Trur du at jeg har en del mere hår en han utifra bildene ?

Panneluggen osv, er min lengre ? Lengden bak skal jeg ikke ta noe av. Bare tynne ut litt.

 

På bildene ser du også at han har dratt håret bak øra.

Får bare ta med bildene til frisøren, så finner hun sikkert på noe lurt, håper jeg. :) Hva var det linken du sendte forresten ?

Lenke til kommentar

Du har nok noe lengre pannelugg og foran ørene, men som du sier, en frisør kan nok se dette mye bedre enn noen her på forumet. Funket ikke linken?

Ever notice how your hair somehow looks and feels better after a day at the beach? The combination of sun, sand, and salt water gives it a coarse, pliable quality that this styling product approximates surprisingly well. Work it through hair that's dry or close to it—you'll swear you can still hear the ocean.

Ut i fra egen erfaring får håret mitt litt samme fylde, som det ser ut som han har på bildene, etter en dag med saltvann og sol. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...