MeitraNos Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har følgende specs: CPU: Intel Pentium 4 2000 MHz. GPU: ATI RADEON 9700pro. OS: Microsoft Windows XP. MB: Asus P4B533-E. Ram: 512MB Crucial Pc-2100. Dx: 9.0a Med disse spesifikasjonene får jeg 4700 poeng i Futuremark 2003, dette er en helt grei score for min maskin. Problemet er når jeg skal spille spill, det går rett og slett for hakkete. På Vietcong går det like hakkete i 1024x som det gjør i 1600x, dette viser jo at kortet har mer å gå på. I Unreal2 går det faktisk brukbart glatt, selv i store oppløsninger og høye detaljer. Slik er det også i andre spill som f.eks Raven Shield, på enkelte spill fungerte faktisk mitt gamle GF3 kort bedre Spørsmålet mitt blir, hvorfor går det like hakkete i 1024x som i 1600x og hvorfor hakker det på spill som f.eks Vietcong? Er meget takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 har du lagt inn chipset drivere? har du lagt inn siste skjermkort drivere? har du slengt på max med af og aa? sistnevnte er det bare å sette ned Har du tv ut på eller kloning av skjerm? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 har du lagt inn alle de siste driverne, chipset driverne, sjekke innstillinger på vietcong osv? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Opplevde masse hakking og slikt i spill før jeg hadde fått lagt inn lydkort-drivere og gjort innstillinger til dette ordentlig. (Anti-Aliasing burde også slås av, gjerne.) Lenke til kommentar
StureRasch Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Er ikke det kortet kraftig nok til å takle fsaa da? Iallefall 2x eller noe. Tipper heller at det har noe med chipsettdrivere eller noe annet ræl der. Lenke til kommentar
MeitraNos Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har nyeste drivere installert og kjører Smoothvision, men det skal ikke påvirke ytelsen. Hva er det der chipset greiene dere prater om? Lenke til kommentar
MeitraNos Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 har du lagt inn chipset drivere? har du lagt inn siste skjermkort drivere? har du slengt på max med af og aa? sistnevnte er det bare å sette ned Har du tv ut på eller kloning av skjerm? ------ Jeg bruker bare en skjerm, vet ikke om tv ut er aktivert. skal sjekke det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå