Techpoint Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har en HP Pavilion DV2500 kjent for sine overopphetingsproblemer, men vet ikke helt hva som er grunnen til mine problemer nå. Hvis jeg spiller av film på nett, youtube, nettaviser osv, så hakker bildet og lyden høres helt jævlig ut, fungerer fint på andre pc'er i huset, alt trådløst. Jeg har oppdatert driverene til skjermkortet uten at dette gir noen bedring. Noen som har noe lurt å komme med? Problemet er der uansett hvor lenge pc'en har stått på. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Her er ett skudd i blinde men kan det være problem med Flash player? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Det glemte jeg å skrive, men den er også oppdatert ja. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg hadde en lignende laptop inne på jobb med noe ala samme beskrivelsen. Jeg klarte ikke å gjenskape problemet, så jeg setter en finger på trødløsnettet (som jeg konkluderte med i mitt tilfelle også). Hvilket operativsystem kjører du? Og hvilken kryptering kjører du på trådløsnettet? Av erfaring så går Vista/W7 dårlig i lag med WEP. EDIT: Du kan først sjekke med en nettverkskabel for å bekrefte/avkrefte. Husk å deaktiver trådløskortet mens du tester. Endret 11. juni 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg løste mitt problem nå. Høyreklikket i videoen og stilte Flash settings til å kunne lagre mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå