N1ko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg fikk min nye Chieftec Super Series 650W idag, og jeg installerte den med en gang. Alt funket perfekt, og jeg måtte restarte pcen pga. en driver til et nettverkskort. Når pcen var på igjen funket alt fint i ca. 5 min så skrudde alt seg plutselig av. Allt ble helt svart. Det gjikk ikke å skru pcen på igjen, så¨jeg skrudde av PSU-en med knappen bakpå, ventet litt og skrudde den på igjen. Når jeg da prøvde å starte pcen skjedde ingen ting, bortsett fra at viftene fikk et lite dytt og at ledsa i viftene skrudde seg på i under et halvt sekund, og etter det skjedde ingen ting. Jeg kan skru PSU-en av og på bak så skjer samme tingen. Alt funker med en annen strømforsyning. Noen ideer? Edit: Er kansje verd å nevne at den gamle strømforsyninga mi er 400w, så er ikke det at den er for svak. Endret 10. juni 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skriv DOA med rød tusj på en kopi av kvitteringen og returner dritten til selger. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Skriv DOA med rød tusj på en kopi av kvitteringen og returner dritten til selger. Får vel gjøre det.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du må huske at selv de beste kan sende ut varer som er DOA innimellom, produktet behøver ikke være dårligere enn andre av den grunn. Det har antagelig bare vært en glipp i en kontrollrutine hos produsenten, eller resultat av en transportskade. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Du må huske at selv de beste kan sende ut varer som er DOA innimellom, produktet behøver ikke være dårligere enn andre av den grunn. Det har antagelig bare vært en glipp i en kontrollrutine hos produsenten, eller resultat av en transportskade. Tror den er mest sansynelig. Ble litt skremt når jeg så pakka på posten da den så svært falleferdig ut Må bare nevne at jeg bestilte den fra PS.no, og i tilleg til strømforsyninga kjøpte jeg en kabel til 30 kr, men istedenfor kabelen fikk jeg et batteri til asus sin versjon av ipad, som koster 700 kr Så de blir vel glade for å få allt i retur. Endret 10. juni 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå