KBF Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg kjøpte meg nytt Sapphire 5770 grafikk-kort som jeg trodde pc'n min skulle bli kompis med. Men resten av hardwaren min er gammel.. HK: MSIK9N Diamond CPU: AMD Athlon X2 5600 4gb ram... Det som skjer er at når jeg starter pc'n med det nye kortet i, så går alle vifter og hdd's som de skal. Men jeg får ikke noe bilde på skjermen, og det virker som om maskina ikke booter. Ser også at på grafikk-kortet så er det tre LED's, men bare 2 av de lyser grønt. den siste er det ikke lyd i. Ja, jeg vet at hovedkortet har PCI-Express 1.0, men det skal jo funke.. Har noen et bra forslag??? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det pleier ikke være særlig mye lyd i LED pærer men nok om det. Har du koblet på strømkablene på grafikkortet? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sjekk etter et ekstra strømpunkt med 6 pins inngang. Lenke til kommentar
KBF Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hehe.. skrive leif ute å går.. 6pin strøm kontakt er satt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå