Gå til innhold

Fatality headsett, trenger hjelp til å fikse

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg sliter litt med at jeg ikke får lyd i Fatality headsette mitt..

Den ene ledningen som går inn i "boksen" ble dratt ut.. Så prøvde jeg å koble den inn igjen. men den ville ikke henge :p Så vi fjernet boksen å tenkte at vi kunne koble sammen alle ledningene med lik farge.. Jeg vet ikke hva som er galt egentlig.. Men jeg får fortsatt ikke lyd i headsettet eller i micen..

Noen som vet hva jeg må gjøre? Please hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja du kan "Lodde" alle ledningene med likens farge sammen og deretter isolere hver enkelt leder med teip eller krympestrømpe. Så har du en stor krymestrømpe utapå der igjen som skjuler alle de sammen-lodda lederne :)

Endret av torbis93
Lenke til kommentar

ja du kan "Lodde" alle ledningene med likens farge sammen og deretter isolere hver enkelt leder med teip eller krympestrømpe. Så har du en stor krymestrømpe utapå der igjen som skjuler alle de sammen-lodda lederne :)

Takk for svar.

Må det loddes? Vi prøvde å bare teipe de sammen med elektriker teip da.. Noe som ikke funket så bra. Men jeg kan loddet det om det er det som skal til får at det skal funke.. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Det bør loddes fordi det er det mest pålitelige! husk å isoler vær leder du lodder sammen, dette kan man mest sannsynelig gjøre med elektiker tape men krympestrømmper er mest effektivt.

tilslutt har du en stor krympe-strømmpe utenpå hele delen av ledningen der du har jobbet.

har gjort dette flere ganger og det har alltid fungert :)

Lenke til kommentar

Det bør loddes fordi det er det mest pålitelige! husk å isoler vær leder du lodder sammen, dette kan man mest sannsynelig gjøre med elektiker tape men krympestrømmper er mest effektivt.

tilslutt har du en stor krympe-strømmpe utenpå hele delen av ledningen der du har jobbet.

har gjort dette flere ganger og det har alltid fungert :)

Okei, takker :) Skal se å få det gjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...