Skribenten_ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Her om dagen leste jeg en artikkel om at mister Claus hadde drevet med stoff osv...også har det bare balla seg på med beundringer fra den ene og den andre. Jeg sier bare.. Halo, jeg driter vell f*** i hva claus har gjort eller ikke. Hvem i h***** er det som bryr seg. Jeg bryr meg mer om hunde dritt, enn Claus! Det er sikkert en milliard mennesker der ute som har drevet med dop..Tror claus at han er så jævla spesiell... Jeg har bare en ting å si til Claus. 99,99999% av Norge driter i hva du har gjort og ikke gjort, så spar oss for de patetiske PR historiene dine, og slutt å syns så jævla synd på deg sjæl! Endret 10. juni 2010 av janern21 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Takk for at du delte meningene dine.. Er først og fremst media som drar dette frem, selv om det var Claus som gikk frem og fortalte dette. For det andre har han en grunn for å gå frem med slikt, noen vil si at det var for PR, andre vil si at det var for å unnskylde familien og/eller hjelpe andre med samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå