Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jippi!!! Historieboka er på 400 sider og jeg har sovet godt alle timene dette året, ser for meg en utrolig fin dag i morgen, og håper sensor tolker Avatar som en god fremføring... Den 20 minutters lange spørsmåldelen velger jeg å besvare med rulleteksten... Fuck OFF! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Good luck with that Selv kom jeg opp i Matte R2 som er et rent helvete da jeg fikk såvidt besto i faget. "Gleder" meg også til 20 minutter samtale i morgen med live utregning! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Good luck with that Selv kom jeg opp i Matte R2 som er et rent helvete da jeg fikk såvidt besto i faget. "Gleder" meg også til 20 minutter samtale i morgen med live utregning! Hehe, har flere kompisser som kom opp i R2... selv er jeg overbevisst om at dere ville slitt mer i S2 med den nazilæreren vi har. Ser hun at du ikke kan noe er resten av eksaminasjonen dømt til å bli spurt ut om det. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Misunner deg! kom ikke opp i muntlig jeg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Good luck with that Selv kom jeg opp i Matte R2 som er et rent helvete da jeg fikk såvidt besto i faget. "Gleder" meg også til 20 minutter samtale i morgen med live utregning! Hehe, har flere kompisser som kom opp i R2... selv er jeg overbevisst om at dere ville slitt mer i S2 med den nazilæreren vi har. Ser hun at du ikke kan noe er resten av eksaminasjonen dømt til å bli spurt ut om det. Haha såpass, men jeg kan ihvertfall meddele at eksamen idag gikk midlt sagt til helvete! men besto ihvertfall.. faen så vanskelig .. men kan ihvertfall trøste meg med at jeg ENDELIG er ferdig med VGS! Endret 11. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Good luck with that Selv kom jeg opp i Matte R2 som er et rent helvete da jeg fikk såvidt besto i faget. "Gleder" meg også til 20 minutter samtale i morgen med live utregning! Hehe, har flere kompisser som kom opp i R2... selv er jeg overbevisst om at dere ville slitt mer i S2 med den nazilæreren vi har. Ser hun at du ikke kan noe er resten av eksaminasjonen dømt til å bli spurt ut om det. Haha såpass, men jeg kan ihvertfall meddele at eksamen idag gikk midlt sagt til helvete! men besto ihvertfall.. faen så vanskelig .. men kan ihvertfall trøste meg med at jeg ENDELIG er ferdig med VGS! Gikk rett i dass her også... fikk en sensor som var klar til å pensjonere seg, og han likte ikke at jeg tok frem nazismen positive sider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå