Ruska Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hei, jeg har en ipod touch med et dårlig batteri. Den ble kjøpt i mars og har siden vært på service to ganger. Begge gangene har det tatt rundt 4 uker på verkstedet. De finner ingen feil, noe jeg ikke kan forstå, da iPoden går fra å være full -> halvtomt -> 30 % igjen med strøm -> tomt. Var i dag og hentet iPoden etter andre service, og da sa Expert at nå kunne de ikke gjøre mer og ba meg om å ta kontakt med Apple. Sjefen sa også at jeg ikke måtte stole på hva batteridisplayet sa, for han sin var også sånn Skal iPoden virkelig være sånn? Jeg gikk så til en Applebutikk, og spurte om hjelp. Fikk beskjed om at dette måtte Expert ta seg av, men de kunne prøve å finne ut hva som mest sannsynlig var problemet. No surprise, de sa at jeg hadde et ødelagt batteri. Fikk beskjed om å ringe Apple support, men det koster jo masse. Finnes det ikke en e-post? Kan expert nekte å ta den imot igjen? For det var det inntrykket jeg fikk av dem, at jeg bare kunne komme tilbake med andre ting men batteriet kunne jeg bare glemme. Håper noen kan hjelpe meg litt her Endret 10. juni 2010 av Ruska Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.apple.com/no/support/contact/ Der finnes det info om hvordan du kan kontakte dem. Butikken kan ikke nekte deg å levere inn produktet igjen. Du bestemmer selv om du vil reklamere til butikken du kjøpte varen, eller direkte til produsent. Hold oss informert om hvordan det går med saken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå