Gå til innhold

Er iPhone best? Og hvorfor? En forhandlers syn på virkeligheten.


Anbefalte innlegg

Nei, men om du dedikerer flere timer på forum for å peke ut alt som er galt om iphone til de som eier iphone, så er du det. Enorm forskjell.

 

Du har et godt poeng! :)

 

Edit: Men tror litt av det enkelte prøver på er å få de som har iPhone til å innse at alt ikke er rosenrødt selv om det er aget av Apple. Selv om det kanskje blir litt overdrevent mye hakking til tider. Men egentlig tror jeg at de fleste som har iPhone vet utmerket godt hva telefonen kan og ikke kan, og trenger man funksjoner som den ikke har, så er ikke veien lang til en annen telefon.

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iphone haters vil prøve å få de som har iphone til å angre på at de har 'sløst' så mye penger.

Who cares, iphone gutta bryr seg ikke om hva nerds uten råd til iphone sier, med mindre du har status ellerno.

 

 

for det første er denne tråden så langt unna det som var temaet nå uansett....

i tillegg har selv Zepticon sagt det trådstarter skrev...at de fleste kjøper iphone pga de ønsker at telefonen identifiserer seg med deres personlighet..... jeg skjønte ikke hvorfor det var så ille sagt.

 

Det er vel et fåtall iphone hatere her.....men for min del så har de tre siste mobilvalgene vært vanskelige....men gang på gang har jeg fått slengt i bordet med at Iphone er det beste valget..fordi det er den beste telefonen som finnes..både når 3g kom og 3gs kom...

problemet mitt er igjen at Iphone dekker ikke mine behov...det kan være århundrets beste telefon...den kan vinne alle pris som finnes..så vil den likevel ikke klare å dekke mine og mine kollegaers behov....og jeg er nok ikke den eneste med dette behovet..nå har jeg skrevet hva jeg vil ha en i en telefon...så mange ganger i denne tråden at jeg orker ikke å skrive det engang til..

 

jeg har ikke betalt for en mobil de siste 8 årene...og jeg harbyttet vel 1,5 mobiler i snitt per år...og ja bedriften min HAR råd til de fleste telefoner :).....så hvis alle iphone brukere mener at de som klager ikke har råd til iphone....så kan man vel også si at Iphone er et trendikon..og man kjøper den for å vise at man "følger" den riktige moten..og er med i gjengen?

 

kan vi få denne diskusjonen opp på et skikkelig nivå igjen?

 

dessverre for Apple...så har de slitt med den siste lanseringen...men neste år..så vil dem nok åpne for litt mer og selve en ny telefon...som ihvertfall er bedre en iphone 4. :)

kanskje da dekker Iphone de behovene jeg har :). da kan jeg geipe til alle som har kjøpt 3 iphoner til dyre dommer, mens jeg har fått goodwill i selskapet av å kjøpe billigere telefoner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men om du dedikerer flere timer på forum for å peke ut alt som er galt om iphone til de som eier iphone, så er du det. Enorm forskjell.

Og hva som er galt med å ta opp hva som er galt med en telefon?. Og hva som er galt med å få frem sannheten om en mobil sånn at flere kan vite hva dem egentlig kjøper i dag?.

 

Nei gud, om ingen her på forumet ikke hadde tatt opp hva som er galt og dårlig med iPhone, hva ville ha skjedd?, jo alle ville ha skrytt iPhone opp i skyene uten i det hele tatt nevne hva som er dårlig med telefonen.

 

Men uansett, jeg vil nå høre fra alle dere som har iPhone på hva som gjør iPhone så mye bedre og lettere enn telefoner med Android?. Og på hva det er med total opplevelsen som gjør at dere velger en iPhone over alt annet?

 

Og ikke kom ed at det er så mye lettere å gå inn i instillingene osv på iPhone, fordi det er ikke lettere på en iPhone enn det som er med en Android telefon i dag. Kom med noe som Android mangler og er veldig dårlig med som er veldig bra på iPhone.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Ikke fordi jeg skal kjøpe den da, men fordi jeg vil se hvor latterlig de vil prise den.

 

A-ha! Du har liten interesse for HTC-mobiler? Hvorfor da må jeg spørre?

 

Skjønner ikke at du gidder å bruke energi på noe slikt, men hva du gjør på fritiden gir jeg blanke f--- i. :)

 

1) Kan ikke fordra Windows Mobile

2) Android har et lite stykke igjen før det for meg blir et fullverdig alternativ (mest rundt GUI, har allerede nevnt dette i tråden)

 

 

 

Ikke alle HTC-mobiler har WM. Og Andriod har kommet lenger på GUI enn iOS som ikke har en hjemmeskjerm og noen intergrasjoner engang.

 

Hva jeg bruker fritiden min på har lite her å gjøre, i det minste er jeg på lik linje med deg. Bare at jeg tåler kriterier uten å ty til aggresjon og sarkasme.

 

Hvorfor er GUI-et til Android så gale?

 

 

Lenke til kommentar
Zepticon som ikke trenger noen funksjoner i det hele tatt.

Hahahhaha :!:

At jeg ikke trenger den ekstra funkjsonaliteten som Android tilbyr i forhold til iOS betyr altså at jeg ikke trenger noen funksjonalitet?

 

Jeg bruker ikke noe andre musikkprogrammer enn spotify, med unntak av VLC når jeg skal høre på metallica. Så jeg trenger ikke itunes til annet enn å oppgradere og sikkerhetskoppiere telefonen. Jeg har INGEN mp3 filer på telefonen min. Jeg har Spotify Premium, og har lagret favoritt listene mine i offlinemodus.

 

Jeg har WiFi og 3g på 24/7. nå er det ca 14 timer siden forige lading, og batteriet er på ca 50%. Dersom jeg skal på lengere turer skrur jeg av Wifi/3g. Men dette skejer så skjeldent at jeg overhode ikke trenger en egen widget til det.

 

Uansett om jeg har med med meg telefonen med USB kabel overalt, så er en usb stick som sitter fast i nøkkelringen mye bedre for meg. Den funker også på de korte turene der jeg ikke har med kabel. Dersom det er mulighet for å overføre data trødløst mellom PC og telefon, uten no hassle (for eksempel Trådløs USB, evt Blåtann, så er saken en helt annen) Så lenge man er avhengig av å ha en kabel mellom telefon og PC, så har ikke telefonen noe å stille opp med som lagringsmedium i forhold til en USB stick.

 

Det jeg trenger i en telefon (stort sett i prioritert rekkefølge):

- Utseende: Elsker designspråket til Apple <3

- Internett browser: Safari og Opera

- IM klient: Beejive IM

- E-Mail: Egen iOS app, massevis av andre på Appstore.

- Spill: Lassevis av dem på Appstore.

- Facebook: Egen app for det.

- Musikk: Spotify Premium.

- GPS: iPhone er på høyde med egne GPS enheter.

- Kamera: Litt meh på 3G, men awsome på 4.gen

- SMS: Samtaleløsnignen på iPhone eier.

- Telefon: Helt OK

 

På samtlige av disse punktene fungerer min telefon strålende. Telefonen leverer 100% på samtlige av punktene. Jeg har ingen problemer med noen av dem og de er en drøm å bruke. Så for meg, er iPhone det absolutt rette valget.

Lenke til kommentar

Nei, men om du dedikerer flere timer på forum for å peke ut alt som er galt om iphone til de som eier iphone, så er du det. Enorm forskjell.

Og hva som er galt med å ta opp hva som er galt med en telefon?. Og hva som er galt med å få frem sannheten om en mobil sånn at flere kan vite hva dem egentlig kjøper i dag?.

 

Nei gud, om ingen her på forumet ikke hadde tatt opp hva som er galt og dårlig med iPhone, hva ville ha skjedd?, jo alle ville ha skrytt iPhone opp i skyene uten i det hele tatt nevne hva som er dårlig med telefonen.

 

Men uansett, jeg vil nå høre fra alle dere som har iPhone på hva som gjør iPhone så mye bedre og lettere enn telefoner med Android?. Og på hva det er med total opplevelsen som gjør at dere velger en iPhone over alt annet?

 

Og ikke kom ed at det er så mye lettere å gå inn i instillingene osv på iPhone, fordi det er ikke lettere på en iPhone enn det som er med en Android telefon i dag. Kom med noe som Android mangler og er veldig dårlig med som er veldig bra på iPhone.

 

Feil, dere får ingenting utav dette, alt dere får er egen selvtillitsboost ved å prøve å få fram poeng, i en ellers pointless diskusjon om hvilken telefon DERE synes er best.

Dere kan synes android eier ios på alle måter, men iphone er fortsatt brukervennlig, enkelt og moteikon. Dere får ikke stoppet salgene av telefonen, så hva er det dere vil fram med?

Lenke til kommentar
Skjønner Zepticon at iPhone 4 blir tatt som en søppel telefon av ekstremt mange i dag i verden på grunn av en telefon som har mange problemerr og mangler?. Skjønner han virkelig dette på hvorfor mange ikke vil ha iPhone 4?

Ekstremt mange? Må igjen få minne om TNS Gallup sin meningsmåling der 94% av de spurte ville vurdere å velge en iPhone igjen enste gang de skulle ha telefon. 94%. Samtidig er 3GS det produktet nordmen er mest fornøyd med. UAnset tkategori. Så jeg vil gjerne se dine kilder for at det er så mange som misliker denne telefonen.

 

Det er DU som påstår at mange ikke vil ha iPhone 4. Har du noen kidler på dette? Gjerne en meningsmålig som sier noe om hvor mange som ikke vil kjøpe telefonen?

Lenke til kommentar

Nei, men om du dedikerer flere timer på forum for å peke ut alt som er galt om iphone til de som eier iphone, så er du det. Enorm forskjell.

Og hva som er galt med å ta opp hva som er galt med en telefon?. Og hva som er galt med å få frem sannheten om en mobil sånn at flere kan vite hva dem egentlig kjøper i dag?.

 

Nei gud, om ingen her på forumet ikke hadde tatt opp hva som er galt og dårlig med iPhone, hva ville ha skjedd?, jo alle ville ha skrytt iPhone opp i skyene uten i det hele tatt nevne hva som er dårlig med telefonen.

 

Men uansett, jeg vil nå høre fra alle dere som har iPhone på hva som gjør iPhone så mye bedre og lettere enn telefoner med Android?. Og på hva det er med total opplevelsen som gjør at dere velger en iPhone over alt annet?

 

Og ikke kom ed at det er så mye lettere å gå inn i instillingene osv på iPhone, fordi det er ikke lettere på en iPhone enn det som er med en Android telefon i dag. Kom med noe som Android mangler og er veldig dårlig med som er veldig bra på iPhone.

 

Feil, dere får ingenting utav dette, alt dere får er egen selvtillitsboost ved å prøve å få fram poeng, i en ellers pointless diskusjon om hvilken telefon DERE synes er best.

Dere kan synes android eier ios på alle måter, men iphone er fortsatt brukervennlig, enkelt og moteikon. Dere får ikke stoppet salgene av telefonen, så hva er det dere vil fram med?

Og det som faktisk er helt utrolig her er at dere Apple fanbois ikke takler å høre sannheten om iPhone 4 eller tidligere modeller.

 

Hva som er grunnen til det?. Enten er dere så inn i granskauen Apple fanbois, eller så er dere veldig redd for å inrømme at tidligere iPhone's og iPhone 4 har problemer i haugevis for veldig mange i dag.

 

Enten inrømmer dere det eller så er dere hardbarka Apple fanbois.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Herregud, hva er det du ikke forstår?

Javel, om iphone er problem for deg, SYND. Kjøp deg en annen telefon!

Hva jeg ikke forstår, du mener vel hva du ikke forstår?.

 

Forstår du at iPhone 4 og tidligere modeller har enormt store problemer og mangler for mange?. Jeg vil ikke høre om dere som allerede har iPhone liker den eller ikke. Jeg vil vite på hvorfor det finnes så mange som ikke kjøper iPhone 4 osv i dag.

 

Og jeg vil at dere skal si sannheten her på dette. Jeg vil høre dere si noen av grunnene på hvorfor dem ikke kjøper en iPhone i dag.

 

Når dere har gjort det og innsett hva disse problemene for oss er, så skal jeg slutte å skrive her i disse trådene.

Lenke til kommentar

Ehm, vel. Sikkert fordi de finner en telefon som passer seg bedre enn iphone?

Personlige preferanser, derfor det er så godt med ett stort mobilmarked med mange modeller, er det ikke?

En for alle, hvorfor skal de som har iphone bry seg om hvorfor du ikke liker iphone? Vi har ikke problem med at du ikke liker iphone, hvorfor har du problem at vi liker iphone?

Lenke til kommentar

Forstår du at iPhone 4 og tidligere modeller har enormt store problemer og mangler for mange?. Jeg vil ikke høre om dere som allerede har iPhone liker den eller ikke. Jeg vil vite på hvorfor det finnes så mange som ikke kjøper iPhone 4 osv i dag.

NEvn disse enorme manglene, Ig ikke post den der lista di igjen, for den er full av piss, mangel på stereohøytaelere er jo en ENOOOORM mangel :p

 

Og jeg vil at dere skal si sannheten her på dette. Jeg vil høre dere si noen av grunnene på hvorfor dem ikke kjøper en iPhone i dag.

Det er jo du som påstår dette, da må du komme emd grunnen:P

 

Når dere har gjort det og innsett hva disse problemene for oss er, så skal jeg slutte å skrive her i disse trådene.

Gidder du å ta tilbake Jerusalem når du er i gang eller?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Ehm, vel. Sikkert fordi de finner en telefon som passer seg bedre enn iphone?

Personlige preferanser, derfor det er så godt med ett stort mobilmarked med mange modeller, er det ikke?

En for alle, hvorfor skal de som har iphone bry seg om hvorfor du ikke liker iphone? Vi har ikke problem med at du ikke liker iphone, hvorfor har du problem at vi liker iphone?

Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke har noen problemer med at dere liker iPhone?. Har du i det hele tatt lest mine tidligere poster?. jeg har sagt det flere ganger her at jeg ikke har noen problemer med at dere liker iPhone.

Lenke til kommentar

Forstår du at iPhone 4 og tidligere modeller har enormt store problemer og mangler for mange?. Jeg vil ikke høre om dere som allerede har iPhone liker den eller ikke. Jeg vil vite på hvorfor det finnes så mange som ikke kjøper iPhone 4 osv i dag.

NEvn disse enorme manglene, Ig ikke post den der lista di igjen, for den er full av piss, mangel på stereohøytaelere er jo en ENOOOORM mangel :p

 

Og jeg vil at dere skal si sannheten her på dette. Jeg vil høre dere si noen av grunnene på hvorfor dem ikke kjøper en iPhone i dag.

Det er jo du som påstår dette, da må du komme emd grunnen:P

 

Når dere har gjort det og innsett hva disse problemene for oss er, så skal jeg slutte å skrive her i disse trådene.

Gidder du å ta tilbake Jerusalem når du er i gang eller?

Ok, forklar meg hva som er piss med den listen du ikke vil at jeg skal poste?. Er du piss redd for at jeg enda en gang skal vise frem faktaene som står der?.

 

Jeg venter fortsatt på deres sannhet på det jeg spør om?, care to explain?.

 

LOL, er alt du kan si her unskyldninger?. Kom med faktaer og beviser som sier at jeg er dum og tar helt feil på det jeg sier. Hvor mange ganger må jeg spørre om dette før dere skal kunne bevise for meg og andre at jeg er helt på jordet og tar helt feil?.

 

Hvis dere kan bevise for oss at vi tar feil, jo fortere slutter vi å poste her.

 

Før dere kommer med noen beviser og faktaer på hva jeg sier er feil. Og på hvorfor den listen jeg har linket til er helt feil, så har jeg rett i det jeg sier uansett hvor mye dere måtte like iPhone.

 

Jeg venter i spenning på svarene.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke her for å få pluss poeng :p. Jeg er her for å få alle fakta om iPhone 4 og iOS 4 frem og på hvorfor Apple er dumme som ikke gjør iPhone 4 og iOS 4 MYE bedre sånn at iPhone 4 faktisk kan bli enormt populær.

Du forutsetter at veien til popularitet er den veien du går. Men det er ikke åpenbart at veien til suksess er å være mest mulig for flest mulig. Mye av de store suksessene i verden er resultat av spesialisering.

 

Du må gjerne komme med fakta i faktadiskusjoner. Men at "Apple er dumme" er en påstand og ikke et faktum, og likeså at Apple-kunder er det...

 

Jeg vet at Apple ser mye på tall og det der, og jeg vet at Apple vil at flere skal kjøpe iPhone 4 osv, men hvorfor gjør ikke Apple noe med det sånn at f.eks jeg kunne ha kjøpt den også?. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å kjøpe en iPhone 4 om den hadde vært up to date som mange andre mobiler er i dag.

Du får spørre Apple...

 

Men i dag, så har du ikke noe status på å ha en iPhone. Det eneste jeg kan tenke meg at du får som status med å ha en iPhone 4 i dag er at du er inn på mote og design. And that's it. Men vil ikke akkurat si at mote og design er inn i mobil verden i dag heh. Det som er inn i dag er touch mobiler med veldig stor skjerm og skikkelig rå hardware.

Er du ute etter status da? Det er ikke jeg. jeg er ute etter en relativt hendig sak som jeg kan ringe og sende meldinger med, lese epost når jeg er på reise, og noen andre ting som jeg bruker telefonen til. Vil jeg ha status så kjøper jeg en Rolex, men jeg har en Seiko og synes den er grei nok. Jeg synes Rolex er overpriset, men det er ikke mitt problem, så lenge det finnes bra og billige klokker.

 

Og til det siste du sier. Du forstår meg helt feil.

Gjør jeg?

 

Du har ikke forstått det at selv om Zepticon sier til meg at iPhone 4 er et bra produkt for han, så kjønner jo jeg det uten problemer.

Joda. Jeg diskuterer ikke din intelligens, men din motvasjon for å krangle om hans personlige preferanser. Og hans motivasjon for å krangle om din. Det gjelder begge veier.

 

Men se den andre veien da. Skjønner Zepticon at iPhone 4 blir tatt som en søppel telefon av ekstremt mange i dag i verden på grunn av en telefon som har mange problemerr og mangler?.

Hva han skjønner må han nesten svare på selv. Men igjen, hva så? Nå har jeg ikke noen iPhone 4 ennå, så om den har mange problemer kan jeg ikke svare på. Men mangler er og blir subjektivt, og avhenger av brukerens faktisk behov. Jeg har for tiden - høyst subjektivt - lyst på to biler: En Mercedes SLK og en Arctic Truck Hilux. (Og ikke råd til noen av dem.) Ville det være meningsfullt å spørre hvem som er "best" av dem? Hilux'en mangler foldetak, Mecedesen har ikke vinsj. De er begge biler, men dekker åpenbart forskjellge behov...

 

Hadde iPhone 4 vært uten disse problemene og manglene, så kan jeg love dere alle at iPhone 4 ville ha vært kjempe populært i dag, og at det hadde definitivt vært inn i dag å ha en iPhone 4 om det hadde vært tilfellet.

Hadde Mercedes SLK solgt mer hvis den kom med vinsj og lasteplan?

 

Men men, Apple tenker ikke den veien, dem tenker på hva dem vil og ikke på hva folkemassen i dag krever av en mobiltelefon i dag som er år 2010.

Det er vel nettopp det de tenker på. Ellers hadde de ikke solgt noen. At de bommer på den gruppen brukere du tilhører er de sikkert oppmerksomme på.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Ok, forklar meg hva som er piss med den listen du ikke vil at jeg skal poste?. Er du piss redd for at jeg enda en gang skal vise frem faktaene som står der?.

Fakatene, det er en liste over features som iPhone ikke har, EN LISTE.

Jeg spør etter ARGUMENTER for at dette er ENORME MANGLER.

 

LOL, er alt du kan si her unskyldninger?. Kom med faktaer og beviser som sier at jeg er dum og tar helt feil på det jeg sier. hvor mange ganger må jeg spørre om dette før dere skal kunne bevise for meg at jeg er helt på jordet og tar helt feil?.

Jeg har ikke kommet med en eneste påstand. DU sier at folk ikke velger iPhone i dag. Da må DU forklare hvorfor. Jeg kan ikke forklare hvorfor folk ikke velger iPhone.

 

Før dere kommer med noen beviser og faktaer på hva jeg sier er feil. Og på hvorfor den listen jeg har linket til er helt feil, så har jeg rett i det jeg sier uansett hvor mye dere måtte like iPhone.

Jeg har aldri påstått at listen er feil. Men det er en liste med ting som mangler, men INGEN argumenter.

 

La meg argumentere på ditt liste nivå:

 

Listen min over mangler på Android telefonen:

- PEZ-dispenser

- Skrutrekker

- Oppvaskmaskin.

 

ERGO: Android suger! QED!

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

 

 

Før dere kommer med noen beviser og faktaer på hva jeg sier er feil. Og på hvorfor den listen jeg har linket til er helt feil, så har jeg rett i det jeg sier uansett hvor mye dere måtte like iPhone.

 

 

Jepp, du har helt rett. Ingen har fakta imot deg.

Du vant, nå er det ikke mer du kan oppnå.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke her for å få pluss poeng :p. Jeg er her for å få alle fakta om iPhone 4 og iOS 4 frem og på hvorfor Apple er dumme som ikke gjør iPhone 4 og iOS 4 MYE bedre sånn at iPhone 4 faktisk kan bli enormt populær.

Du forutsetter at veien til popularitet er den veien du går. Men det er ikke åpenbart at veien til suksess er å være mest mulig for flest mulig. Mye av de store suksessene i verden er resultat av spesialisering.

 

Du må gjerne komme med fakta i faktadiskusjoner. Men at "Apple er dumme" er en påstand og ikke et faktum, og likeså at Apple-kunder er det...

 

Jeg vet at Apple ser mye på tall og det der, og jeg vet at Apple vil at flere skal kjøpe iPhone 4 osv, men hvorfor gjør ikke Apple noe med det sånn at f.eks jeg kunne ha kjøpt den også?. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å kjøpe en iPhone 4 om den hadde vært up to date som mange andre mobiler er i dag.

Du får spørre Apple...

 

Men i dag, så har du ikke noe status på å ha en iPhone. Det eneste jeg kan tenke meg at du får som status med å ha en iPhone 4 i dag er at du er inn på mote og design. And that's it. Men vil ikke akkurat si at mote og design er inn i mobil verden i dag heh. Det som er inn i dag er touch mobiler med veldig stor skjerm og skikkelig rå hardware.

Er du ute etter status da? Det er ikke jeg. jeg er ute etter en relativt hendig sak som jeg kan ringe og sende meldinger med, lese epost når jeg er på reise, og noen andre ting som jeg bruker telefonen til. Vil jeg ha status så kjøper jeg en Rolex, men jeg har en Seiko og synes den er grei nok. Jeg synes Rolex er overpriset, men det er ikke mitt problem, så lenge det finnes bra og billige klokker.

 

Og til det siste du sier. Du forstår meg helt feil.

Gjør jeg?

 

Du har ikke forstått det at selv om Zepticon sier til meg at iPhone 4 er et bra produkt for han, så kjønner jo jeg det uten problemer.

Joda. Jeg diskuterer ikke din intelligens, men din motvasjon for å krangle om hans personlige preferanser. Og hans motivasjon for å krangle om din. Det gjelder begge veier.

 

Men se den andre veien da. Skjønner Zepticon at iPhone 4 blir tatt som en søppel telefon av ekstremt mange i dag i verden på grunn av en telefon som har mange problemerr og mangler?.

Hva han skjønner må han nesten svare på selv. Men igjen, hva så? Nå har jeg ikke noen iPhone 4 ennå, så om den har mange problemer kan jeg ikke svare på. Men mangler er og blir subjektivt, og avhenger av brukerens faktisk behov. Jeg har for tiden - høyst subjektivt - lyst på to biler: En Mercedes SLK og en Arctic Truck Hilux. (Og ikke råd til noen av dem.) Ville det være meningsfullt å spørre hvem som er "best" av dem? Hilux'en mangler foldetak, Mecedesen har ikke vinsj. De er begge biler, men dekker åpenbart forskjellge behov...

 

Hadde iPhone 4 vært uten disse problemene og manglene, så kan jeg love dere alle at iPhone 4 ville ha vært kjempe populært i dag, og at det hadde definitivt vært inn i dag å ha en iPhone 4 om det hadde vært tilfellet.

Hadde Mercedes SLK solgt mer hvis den kom med vinsj og lasteplan?

 

Men men, Apple tenker ikke den veien, dem tenker på hva dem vil og ikke på hva folkemassen i dag krever av en mobiltelefon i dag som er år 2010.

Det er vel nettopp det de tenker på. Ellers hadde de ikke solgt noen. At de bommer på den gruppen brukere du tilhører er de sikkert oppmerksomme på.

 

Geir :)

1. Da kan jeg heller spørre deg på hvorfor Apple ikke er dumme da?. For hvis dem virkelig vil ha enormt mange brukere, eller hvertfall sykt mye mere kunder enn det dem har nå, da går dem i gal retning. Og da vil jeg si at dem er dumme. Eller at dem gjør noe veldig dumt.

 

2. Og vitsen med å spørre Apple er?. Poenget er at jeg vil at dere skal forklare det til meg.

 

3. Jeg er ikke ute etter status. Jeg er ute etter å ha en mobil som er veldig enkel i bruk i dag. Og som jeg sier, siden jeg allerede har en iPod Touch som jeg har brukt alle iPhone OS'ene på, så vet jeg hva som er enklest å bruke mellom iPhone OS og Android.

 

Jeg vil til og med gå så langt å si at Windows Mobile sånn totalt sett er lettere å bruke enn iPhone siden du ikke trenger pc programmer til alt og Windows Mobile er ikke låst ned til de grader som iOS 4 er.

 

4. Ja det vil jeg påstå.

 

5. Poenget er ikke at jeg har problemer med å se hannes valg, problemet er at han ikke kan se at det faktisk finnes bedre mobiler ute i verden i dag som faktisk gjør det samme og mye mer til halve prisen osv.

 

6. Joda, er enig i det, men hva bruker man en smart telefon til i dag da?. En smart telefon er fortsatt en smart telefon. Så det blir litt galt å sammenligne en sports bil mot en terreng bil hvis du ser den veien. Det blir jo det samme som å sammenligne en iPhone 4 mot en Nokia 6700.

 

7. Da kan jeg spørre om dette. Hadde XPERIA X10 solgt mere om den hadde hatt en pepperspray funksjon på mobilen?. Bare for å ta et slikt eksempel som du tok.

 

Også har jeg et annet spørsmål her. Dere sier at iPhone er en veldig sikker telefon å bruke. Joda kan være enig i det. Men jeg vil også påstå at sikkerheten her har gått for langt og det har gått alt for mye ut over valgmuligheter her.

 

Ikke at det trenger å bety noe, men for meg så forstår jeg det som at Apple tar sine brukere for å være helt noob og elendig med å bruke en telefon i dag. Hvorfor må Apple bestemme så mye over din mobil?. Er det ikke slikt at det er brukeren sitt ansvar om du holder telefonen din sikker osv?.

 

Jeg tar heller en telefon med veldig mye valgmuligheter hvor jeg selv må står for min egen sikkerhet. Har du bare litt peiling på hva du driver på med i en telefon i dag, så er det vanskelig å gjøre noe feil med Android eller Windows Mobile.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Terminator, ærlig talt.

Hvordan kan noen som ikke har noe med apple å gjøre svare på nr 2 der?

Ingen vet hvorfor apple gjør som de gjør, men hva enn de gjør funker det.

Og som tom sier, så er de nok klar over at de ikke får mennesker som deg, med dine behov til å kjøpe den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...