Gavekort Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bunnen, toppen, piskantenne... Poenget er at det ikke skal være i midten og være utsatt for forstyrrelser fra våre konduktive hender. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) 2. Kan du forklare meg hvorfor en annen bruker på XDA-Developers har klart å tyne ut 7 dager og nesten 20 timer på sin XPERIA X10?. Nå skal dette bli spennende å se om du finner ut hvorfor Postet bilde. Når det er DU som kommer med en påstand så er det DITT ansvar å bevise det. Endret 26. juni 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Var noen som diskuterte iTunes på forrige side og det var en av hovedgrunnene til at jeg bestilte Desire isteden for iPhone. Makan til trælete system skal du lete lenge etter. Nå snakker jeg med 2g iPod touch som referanse punkt, men er nok mye det samme. At man ikke kan slette sanger direkte fra mobilen er håpløst. Var mange ganger at jeg ville installere en app på sengekanten, men hadde ikke plass. Måtte dermed skru på pc'en, boote itunes, fjerne ett par sanger. Dette er et trælete ledd som (uten å være ekspert) enkelt kan fikses. Om noe går galt under overføringsprosessen (har skjedd meg MANGE ganger), slik at du ender opp med korrupte filer på iPoden er det umulig å slette dem på bussen. Så da kan man godt sitte igjen med flere plater som har ødelagde duplicaer. Eller at filene i albumet går tre ganger slik at man får Sang 1, sang 1, sang 1, sang 2, sang 2, sang 2 etc. Så om du ville spille albumet så måtte du manuelt skifte etter hver sang, da de korrupte sangene ikke ville spille. iTunes bruker også lang tid på å importere musikken fra Pc'en, slik at om du har en del musikk så tar det en god stund. Og iTunes skal også ha egne versjoner av filene, så om du har 10gb med musikk i mp3 format, så vil iTunes kopiere og konvertere de slik at du har 5gb med iTunes filer. Dette høres ikke ut som et problem, men om du har 100-1000gb med musikk, så er det kjipt å legge inn alt på iTunes. iTunes hang seg ofte også, og med stort bibliotek var det generelt tregt når det kom til søkingen. Mediamonkey med samme musikk har ikke det problemet (men iPod overføringen der er rimelig buggy), så feilen er ikke i Pc'en. Sikkert en rimelig meningsløs rant, men det har vært mange morninger hvor jeg skulle kjapt legge til ett album til iPoden, men iTunes hang seg så det var et dødfødt prosjekt. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Har ikke opplevd å få korrupte filer enda. Har ikke forferdelig mye musikk selv (23GB), men ser at det kanskje blir værre med 100GB + ja. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bunnen, toppen, piskantenne... Poenget er at det ikke skal være i midten og være utsatt for forstyrrelser fra våre konduktive hender. Poenget er at signalet ikke skal forsvinne hvis du holder rundt telefonen, noe som tydeligvis skjer med iPhone 4. Om problemet ligger i antennen eller software får vi snart svar på, når (hvis) 4.0.1 kommer ut på mandag. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Og det er ikke sjangs i havet for at du kan ha 3g/wifi påslått en hel dag uten å gå tom for strøm. Har det hver dag jeg, hvofor slå av, det holder seg til kvelden uansett. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor det er sånn en krig mellom dere nå, virker som appleboys beskytter seg mot frøken android. Hvorfor? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Og det er ikke sjangs i havet for at du kan ha 3g/wifi påslått en hel dag uten å gå tom for strøm. Har det hver dag jeg, hvofor slå av, det holder seg til kvelden uansett. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor det er sånn en krig mellom dere nå, virker som appleboys beskytter seg mot frøken android. Hvorfor? Det har jeg også lurt på. Men tror grunnen til at applefanboysa er så fryktelig opptatt av hva android-brukerne, og da kanskje spesielt HTC Desire-brukerne gjør, er at de føler at de trenger å forsvare investeringene sine. Endret 26. juni 2010 av reverto Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er vel heller omvendt? Androidfanboysa bryr seg jo mer om hva iPhone-eiere gjør enn omvent. 4 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Synes bare at det er morsomt at Steve Jobs sier du holder iPhonen feil Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Og det er ikke sjangs i havet for at du kan ha 3g/wifi påslått en hel dag uten å gå tom for strøm. Har det hver dag jeg, hvofor slå av, det holder seg til kvelden uansett. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor det er sånn en krig mellom dere nå, virker som appleboys beskytter seg mot frøken android. Hvorfor? Det har jeg også lurt på. Men tror grunnen til at applefanboysa er så fryktelig opptatt av hva android-brukerne, og da kanskje spesielt HTC Desire-brukerne gjør, er at de føler at de trenger å forsvare investeringene sine. Forstår ikke helt hvor du har den fra, applefanboys er ikke de som går over styr, er jo de som hater iphone som gjør? Prøver å dra fram hver eneste lille detalj som en annen tlf (android er visst kung) gjør bedre, og prøver å få de som har iphone til å angre på kjøpet? Må neste skuffe med å si det går virkelig ikke, de som kjøper iphone kjøper den fordi den er veldig enkel å bruke, alt funker som det skal. Før jeg gikk over fra 3g til 3gs, prøvde jeg jo flere telefoner. Alle var mye tregere enn 3gs, og det hadde alt å si for meg. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Reposter det jeg prøvde og forklare før her: Apple iPhone sitt helhetsinntrykk hos meg er helt på bunn. Hvorfor? Fordi hele telefonen er en hype vare som ikke ligner grisen og fordi Steve Jobs overhyper det i sine fremvisninger. Eller så er det en god overpriset telefon. Telefonene jeg har nå (Samsung Galaxy Spica) hadde jeg ikke hørt om før jeg kjøpte den og er knallfornøyd. Skulle egentlig kjøpe Nokia 5800 (Har alltid likt nokia), men så snublet jeg over en telefon som var billigere og bedre. Jeg er ikke tilhenger av Android eller noen andre telefoner. Det som gjør at jeg ikke liker iPhone eller Apple er overprising og dritt annonsering fra Apple. Prøver bare og motbevise visse ting som skal være så mye bedre med Apple produkter som også andre produkter inneholder. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Tunes bruker også lang tid på å importere musikken fra Pc'en, slik at om du har en del musikk så tar det en god stund. Og iTunes skal også ha egne versjoner av filene, så om du har 10gb med musikk i mp3 format, så vil iTunes kopiere og konvertere de slik at du har 5gb med iTunes filer. Dette høres ikke ut som et problem, men om du har 100-1000gb med musikk, så er det kjipt å legge inn alt på iTunes. Helt feil, iTunes trenger ikke å kopiere eller konvertere mp3-filer, heller ikke for overføring til iPod/iPhone. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå har jeg bare en iPod, så vet ikke om det er sånn med iPhone, men det som er "fett" når man har musikk man skal føre over, er at 1/4 ikke spilles av på iPoden. På iTunes spilles de av uten problemer, og ifølge google er det et normalt problem. Og det er jævla fett siden jeg har over 100 GB musikk og en iPod Classic 160 GB. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hmm, det har jeg ikke vært borti.. Hvilken filtype er de som ikke spilles ? Har du prøvd å konvertere noen til / fra AAC ? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå har jeg bare en iPod, så vet ikke om det er sånn med iPhone, men det som er "fett" når man har musikk man skal føre over, er at 1/4 ikke spilles av på iPoden. På iTunes spilles de av uten problemer, og ifølge google er det et normalt problem. Og det er jævla fett siden jeg har over 100 GB musikk og en iPod Classic 160 GB. Tror du gjør noe feil da eller at det er noe feil med iPod Classic. Jeg har aldri opplevd at sanger ikke fungerer på hverken iPhonen min eller iPod Nanoen. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå har jeg bare en iPod, så vet ikke om det er sånn med iPhone, men det som er "fett" når man har musikk man skal føre over, er at 1/4 ikke spilles av på iPoden. På iTunes spilles de av uten problemer, og ifølge google er det et normalt problem. Og det er jævla fett siden jeg har over 100 GB musikk og en iPod Classic 160 GB. Har aldri opplevd eller hørt om lignende problem, og her i huset har vi hatt iPods siden 2003. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har en iPhone 4 og med 'grepet' så går signalstyrken ned til 2 bars og ikke noe mer. Akkurat som når jeg prøver med 3GS. Har heller ikke sett noen gule flekker. Problems solved. Next please. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 De gule flekkene går jo over av seg selv uansett. Det eneste som gjenstår er vel de lyse flekkene og + og - på feil plass? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har en iPhone 4 og med 'grepet' så går signalstyrken ned til 2 bars og ikke noe mer. Akkurat som når jeg prøver med 3GS. Har heller ikke sett noen gule flekker. Problems solved. Next please. Her gikk det fra 5 til 1, men det som faktisk vil bety noe er om det fører til brudd i samtaler/3G-oppkoblingen. Ikke gule flekker på iPhone 4'en jeg låner heller. Men vil ikke avskrive problemstillingen rundt dekning så raskt som du gjør. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har en iPhone 4 og med 'grepet' så går signalstyrken ned til 2 bars og ikke noe mer. Akkurat som når jeg prøver med 3GS. Har heller ikke sett noen gule flekker. Problems solved. Next please. Her gikk det fra 5 til 1, men det som faktisk vil bety noe er om det fører til brudd i samtaler/3G-oppkoblingen. Ikke gule flekker på iPhone 4'en jeg låner heller. Men vil ikke avskrive problemstillingen rundt dekning så raskt som du gjør. Det er greit nok det og jeg er enig med deg men jeg tror en relativt stor faktor er hvordan signalstyrken er for majoriteten av de som har testet iPhone 4 hittil, det vil si ikke mange fra europa. +/- er på riktige plasser. Kan ikke se noe feil med skjermen. Holder på med litt syncing fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå