Gå til innhold

Er iPhone best? Og hvorfor? En forhandlers syn på virkeligheten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De prisene du kommer med er ikke Apple sine priser heller, så de kan ikke brukes som argument.

Mine viser at iPhone 4 koster ca. det samme som lignende telefoner i USA.

Edit: @Gavekort

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Android er Open-source, så du kan gjøre hva enn du vil med operativsystemet, det er produsenten som truer deg med garantier.

De prisene du kommer med er ikke Apple sine priser heller, så de kan ikke brukes som argument.

Mine viser at iPhone 4 koster ca. det samme som lignende telefoner i USA.

Hvorfor er ikke dette relevant? Skal jeg begynne å dra frem alle priser i dollar? For isåfall krever jeg at et 24-boksers colabrett skal koste 5$.

Vi bor i Norge, derfor tar vi NORSKE priser UTEN abonnement.

Lenke til kommentar

Det er ingen norske priser på iPhone 4, bare en fantasipris fra et firma som importerer selv.

De kan ikke brukes som argument.

Hvis de kan, kostet den lille krommede telefonen fra 90-tallet fra Nokia 30 000,- Da er jo fremdeles iPhone 4 billig ;)

Lenke til kommentar

...

iPhonen Ludo selger er importert, selvfølgelig kommer den til å koste mye! Jeg kan GARANTERE at den blir billigere når Netcom og Telenor begynner å selge den. Jeg tipper at prisene blir det samme som med 3GS, ~7000 kroner for iPhone 4 32GB med Netcom iConnect for eksempel (totalprisen etter 1 år).

Lenke til kommentar

For det første er app-kontrolleringen et annet kapittel i Apples lukkede system, når du sier åpent vs lukket så tenker man også på mulighetene man har for modifisering, ikke kvalitetskontroll av apps.

Hvordan er det du vil leve? Det høres ut som du liker å bli passet på av en barnevakt. Facebook har jo også mange farlige applikasjoner som du kan installere, du bør kanskje slette det også.

Edit: Morsomt at denne artikkelen nettopp kom: http://www.amobil.no/artikler/apple_ser_deg/77073

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

HTC er geek telefon. Tweak, tune, widget  didgeet blabla..

Huff ja... Du får kjøpe deg en Nokia 3510i. På hvilken måte er ikke iPhone dette? Det er heller ikke HTC sin feil at du ikke klarer å gjøre noe av det du nevnte og hele saken er egentlig frivillig.

Lenke til kommentar

Mitt argument mot iPhone og for Android: Låst mot åpent :)

Heller låst enn åpent:

http://www.macworld.com/article/152230/2010/06/android_security.html?lsrc=rss_main

*sette seg ned i sofaen med popkorn og vente på dødstrusler*

Bah. Når du installerer Android-programvare får du beskjed om hva den vil ha tilgang til, og en viss andel av Android-programvaren gjør altså skumle ting som å sende SMS, bruke WLAN, leser kontaktlisten din, osv. Kort sagt: de lar deg bruke telefonen som telefon.

Artikkelen er bare skremselspropaganda fra et firma som selger antivirus.

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2010/06/24/iphone-4-retina-display-vs-galaxy-s-super-amoled-fight/

Saa likt at det nesten er umulig aa skille dem spoer du meg.

Jepp, lurer på hva som skjer på halv og minimum lysstyrke ute i sola. Vil i4 skjermen nyttegjøre seg lyset fra omgivelsene slik 3GS sin gjør?

Edit: Dette var litt iterresant: The Super AMOLED display on the Galaxy S remains pretty much a standard-setting screen, and yet it looked almost gray when sat next to Apple's latest (with both handsets rocking a 100 percent brightness setting).

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...