Gå til innhold

Er iPhone best? Og hvorfor? En forhandlers syn på virkeligheten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skryter ikke Jobs av Apple sin "innovativitet" også?

Ikke at det har så mye i denne diskusjonen å gjøre, men jeg har for lenge siden sluttet å høre på hva Jobs sier.

Joda, men ALLE mobiltelefoner jeg har hatt iløpet av de 5 årene jeg har hatt har hatt dette problemet. Det er dumt av han å skryte av antennedekning, ok, men det er et helt vanlig problem.

Nei! ALLE vanlige mobiler har antennen i toppen. Om du prøver å gjenskape problemet ved å dekke hele toppen med håndflaten så vil jeg ikke akkurat kalle dette vitenskaplig bevist, for det er ikke gyldig å sammenligne det å holde mobilen og det å dekke mobilen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Joda, men ALLE mobiltelefoner jeg har hatt iløpet av de 5 årene jeg har hatt har hatt dette problemet. Det er dumt av han å skryte av antennedekning, ok, men det er et helt vanlig problem.

Herregud.. Dette har ikke vært et kjent problem hos 99% av mobilene før. Jeg vil gjerne se du lager en video å legger ut på youtube. Idiotisk unnskyldning.

http://wmpoweruser.com/?p=17379

Konkurrentet ler.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

"it`s 30 times as strong" -Steve Jobs

Så viser de en video av glassskjermen som kan bøys og ser uknuselig ut.

Ellers hemingsløs skrøyting av de nye antenneoppsettet. Så fungerer det ikke supert.

Steve Jobs har en tendens til å fremføre ting som fantastisk, og folk biter 5 på. Se selv når han sa at copy and paste skulle komme til iPhone. "isn`t that fantastic poeple!?" -Steve Jobs. Så jublet hele salen som om de skulle ha vunnet en million hver. Litt merkelig verden vi lever i.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

De sa aldri at det ikke gikk ann å knuse. Det er forskjell på å si at noe er en hel del sterkere enn plast og at glasset er uknuselig. Som meg bekjent er svært lite glass uknuselig. Skuddsikkert glass får store skader men det sprekker aldri, for å bruke det som et dårlig eksempel.

Lenke til kommentar

De sa aldri at det ikke gikk ann å knuse. Det er forskjell på å si at noe er en hel del sterkere enn plast og at glasset er uknuselig. Som meg bekjent er svært lite glass uknuselig. Skuddsikkert glass får store skader men det sprekker aldri, for å bruke det som et dårlig eksempel.

Likevel tåler det ikke to slipp? Hva er poenget med å skryte da?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Du skjønte ikke poenget mitt du. Jeg sa at på keynoten så fremførte apple skjermen slik at den så uknuselig ut. Når de sier den er 30ganger sterkere en plast, og når de viser video at den kan bøyes noe sinnsykt. Klart folk går 5 på å blir lurt til å tro at den tåler noe enormt.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Som sagt så hører jeg ikke på Steve Jobs lenger, han snakker alt for mye bullshit.

"Vi finner opp videosamtaler, uknuselig glass, vi tok patent på multitouch, awesome, incredible, fantastic, amazing, awesome, cool, WOW!!!" - Apple

Det sies alltid at det bare er fanbois som virkelig biter på Apple sin markedsføring men det er jo nesten helt motsatt. For meg så virker det som om det er alle dere andre som virkelig biter på det. Ganske artig å se så mange folk bli direkte sinna kun fordi et selvskap markedsfører med store ord.

Apple: Vaar nye telefon har sterkt glass

Haters: LOL det maa bety at glasset ikke kan knuses

*haters slipper telefonen rett paa asfalten*

Haters: LOL for en dritttelefon

Apple: ...

Endret av ahpadt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tar heller ikke med Steve Jobs i vurderingen. Skulle gjerne ha kjøpt meg en Macbook Pro for batterikapasitet og robustheten, uten å tenke på at Jobs har smittet den med aids og smug.

Finner ikke noe aids eller smug paa min MBP som jeg fikk for en droy uke siden... :hmm:

Dessverre ja, så mye for de 8000 kronene eller hva enn den koster.

Den er ikke for salg i Norge enda saa jeg vet ikke om du kjenner Jobs eller noe for prisene er ikke offentlig enda.

Endret av ahpadt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ahpadt: Vi er bare lei av Steven Jobs og måten han presenterer ting på. Han presenterer ting med så store ord for å binde folk til de grader. Han presenterer ting som om Apple skulle ha funnet opp det selv. Han overdriver noe så inni helsikken. Det blir bare kvalmt. Han presenterer bra produkt, men så skal det legges på med svært store ord. Folk blir psykologisk trollbundet. Og det er klart at dette er ren taktikk! "we now brings the world videochat" De får dem til å høres som om de først kom ut med det. Selv om meningen er jo at de er apple som skal få det ut på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...