Gå til innhold

Er iPhone best? Og hvorfor? En forhandlers syn på virkeligheten.


Anbefalte innlegg

Jeg mente at fronten på en iPhone består av 90% skjerm og der er én knapp. Det er begrenset hvor "innovativ" man kan være. Ingen vits i å forandre på noe bare for å forandre på det.

 

Skjermen dekker kun 65% av frontalplanet bare på iPhone. De kunne lett tatt i en 4" skjerm, men det kommer vel siden.

De har vel tatt ett designvalg som alle andre, bedre batteritid vs større skjerm. Men vi har jo sett problemer med skjerm som dekker hele fremsiden på f.eks evo der man har en tendens til å trykke feil hele tiden. Uansett så synes jeg designet til iphone4 har blitt bra, detaljene er litt endret, sidemetallet skal fungere som antenne, telefonen har blitt tynnere og fått ett mer voksent preg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser mange med iPhone på byen og må innrømme jeg føler meg mer eksklusiv i det jeg drar frem HD2en min som ingen kjenner igjen.

 

Jeg må si at jeg aldri har helt skjønt denne greien her. Du føler deg eksklusiv fordi du har brukt pengene dine på en upopulær bit med plast og microchips. Hvorfor det, egentlig? Gjør det deg mer interessant hos det motsatte kjønn?

Vil nå ikke akkurat påstå den er er upopulær. Poenget er at mange andre kjøper mobiltelefoner for å ha noe kult å vise frem (personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre, viktigste er at jeg liker telefonen, ikke andre). Derfor kjøper de iPhone, men hvis alle har iPhone så er det vel ikke like kult å vise den frem lenger når selv lillesøstra til kameraten din har en.

 

Hva du vil påstå er ganske irrelevant. Det er ikke en populær mobil.

 

Vet du, jeg tror faktisk folk kjøper en mobiltelefon for 1) å ringe til andre, 2) sende meldinger til andre og 3) bli underholdt på et eller annet vis, det være seg via surfing, musikk, film eller spill. I den rekkefølgen. Tror du seriøst at folk legger inn "1) vil ha noe kult å vise frem" som første prioritet? Virkelig?

 

Men, du svarer ikke på spørsmålet. Tror du egentlig at damer sklir av plaststolene når de ser deg "dra frem" en annen mobiltelefon enn iPhone?

 

Plast?

 

Gratulerer med å henge deg opp i det minst viktige i den setningen.

 

Jeg må si at jeg aldri har helt skjønt denne greien her. Du føler deg eksklusiv fordi du har brukt pengene dine på en upopulær bit med plast og microchips. Hvorfor det, egentlig? Gjør det deg mer interessant hos det motsatte kjønn?

 

 

Så faktisk en jente på trinnet med HD2 i dag :new_woot:

 

Uvanlig syn laugh.gif

 

Disse to svarer på hverandre. :)

 

Nei, egentlig ikke. Se på hvem som deltar i diskusjonen her, bare bruker med utovertiss. Bitre menn som er opphengt i hvorfor sin SONY ERICSSON XPERIA X10 eller HD2 er overlegen iPhone. Hadde Cappo vært en jente, fett nok, da kunne jeg skjønt den "eksklusive" greien. Unge menn tenker kanskje at "hun har HD2.. jeg har HD2.. wow, vi må være som skapt for hverandre". Det fungerer ikke andre veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh, Terminator 3. Jeg skriver at iPhone IKKE er et statussymbol, men heller ikke det klarer du å få med deg.

 

For å prøve å forklare forskjellen på funksjonalitet og brukervennlighet. Funksjonalitet er alle tingene en mobil kan gjøre, feks ringe og sende sms. Brukervennligheten er hvor enkelt det er å gjøre dette på telefonen. Derfor kan man si at en gammel Nokia som man kun kan ringe og sende sms, men som gjør dette på en enkelt og intuitiv måte er mer brukervennlig enn en ny mobil med kamera, gps, internett osv. Derfor blir det feil å si at en telefon er mer brukervennlig fordi den har mer funksjonalitet.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser mange med iPhone på byen og må innrømme jeg føler meg mer eksklusiv i det jeg drar frem HD2en min som ingen kjenner igjen.

 

Jeg må si at jeg aldri har helt skjønt denne greien her. Du føler deg eksklusiv fordi du har brukt pengene dine på en upopulær bit med plast og microchips. Hvorfor det, egentlig? Gjør det deg mer interessant hos det motsatte kjønn?

 

 

Så faktisk en jente på trinnet med HD2 i dag :new_woot:

 

Uvanlig syn laugh.gif

 

Disse to svarer på hverandre. :)

 

 

 

Jeg tenkte enten geek = :dribble:

 

Eller så var det pappa som bare kjøpte den = :)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at mobilen sier veldig mye om personen som eier den, og i veldig mange av tilfellene stemmer det ganske godt også!

 

 

 

 

Er mobilen rosa så er du ei femiklyse, er det en simpel mobil så kan jeg ikke akkurat sette deg i bås, men du kan lett trekke ting sammen. Har du en iPhone så er du vel en leken person som liker å bruke litt mer penger på noe du synes er kvalitet.

 

 

Lenke til kommentar

Hva faen? Jeg skulle gjerne hatt en rosa mobil, men er da faen meg ingen femiklyse.

Hehe, hadde hatt en rosa XPERIA X10 hadde vært morsomt hvis det hadde vært mulig å få den i rosa :dribble:.

 

Men jeg har nå den svarte utgaven av XPERIA X10 nå, men jeg liker egentlig den hvite bedre. Men det som gjorde at jeg ikke tok den hvite var på grunn av at bakdekslet på den hvite versjonen er av den glatte typen som også skinner. Den liker jeg ikke så mye.

Lenke til kommentar

iPhone 4 ser mye mer voksen ut!, men igjen se hvor lite innovative Apple har vært med frontalplanet på iPhone 4. Den er nesten PRIKK lik første generasjon iPhone. Samme skjerm, samme homeknapp, samme design på høytaler. Eneste forskjellen er at den faktisk er så vidt større med litt mer sort og et frontkamera. Man ser vel tross alt over 90% av tiden på fremsiden av mobilen? Dette sier jeg for at Steve Jobs står på scenen å sier at den har ALL new design. På sidene og bak ja.. Noe jeg liker godt. Men på forsiden? Hvis noen av dere er uenige med meg, så vennligst forklar hva som er så all new og innovativt med frontarealet på iPhone 4..

Hvorfor forandre noe som funker?

 

Og jeg ser du nevner lite utnyttelse av frontareal. Det er en HÅNDHOLDT telefon, noen plasser må man fa å putte fingrene når man bare er interesert i å holde den. Se på filmen av HD2 leger fremme. Testern kommer gjentatte ganger borti knapper fordi touch området dekker for stor del av skjermen.

 

Nåv eit ikke ejg hvilken utdannelse du har, men som interaksjonsdesigner er dette et problem som er viktig å tenke på. Vi bruker pinsettgrep når vi griper (tommel og pekefinger), og da trenger vi områder på begge sider av telefonen som ikke reagerer på touch.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

iPhone 4 ser mye mer voksen ut!, men igjen se hvor lite innovative Apple har vært med frontalplanet på iPhone 4. Den er nesten PRIKK lik første generasjon iPhone. Samme skjerm, samme homeknapp, samme design på høytaler. Eneste forskjellen er at den faktisk er så vidt større med litt mer sort og et frontkamera. Man ser vel tross alt over 90% av tiden på fremsiden av mobilen? Dette sier jeg for at Steve Jobs står på scenen å sier at den har ALL new design. På sidene og bak ja.. Noe jeg liker godt. Men på forsiden? Hvis noen av dere er uenige med meg, så vennligst forklar hva som er så all new og innovativt med frontarealet på iPhone 4..

Hvorfor forandre noe som funker?

Som jeg sa tidligere:

 

Er å ikke ha tilgang til minnet på iPhone, ikke ha mulighet til widgets i home skjermen, ikke ha mulighet for å ha en animasjons bakgrunn på home skjermen, ikke ha muligheten til å kunne bruke iPhone som en ekstern harddisk.

 

Ikke ha muligheten til å installere apps og spill til iPhone uten å måtte være registrert på iTunes Store med kontonummer og det der, ikke ha muligheten til å bestemme hvordan du vil at home skjermen din skal være i det hele tatt.

 

Ikke mulighet for å kunne slette filer i rett i fra telefonen uten å måtte gå innom iTunes for å slette musikk, filmer og bilder, ikke mulighet for å kunne få en del andre funksjoner på iPhone som du kun får ved å jailbreake telefonen som da gjør at du mister garantien på iPhone.

 

Osv osv osv.

 

Funker dette bra nok for folkemassen i dag?.

 

Tingen er at selv om det funker FOR DERE så betyr det ikke at mobilen er bra. Skal Apple ha noen sjangs i fremtiden med iPhone, så er dem nødt til å fikse på ekstremt mye hvis Apple vil at MANGE skal kjøpe en iPhone i fremtiden.

 

For hvis ikke Apple forandrer på veldig mye, så kommer Android til å kjøre iPhone helt på trynet. Tro hva dere vil, men dette kommer til å skje hvis ikke Apple gjør noe med iPhone OS'et.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone 4 ser mye mer voksen ut!, men igjen se hvor lite innovative Apple har vært med frontalplanet på iPhone 4. Den er nesten PRIKK lik første generasjon iPhone. Samme skjerm, samme homeknapp, samme design på høytaler. Eneste forskjellen er at den faktisk er så vidt større med litt mer sort og et frontkamera. Man ser vel tross alt over 90% av tiden på fremsiden av mobilen? Dette sier jeg for at Steve Jobs står på scenen å sier at den har ALL new design. På sidene og bak ja.. Noe jeg liker godt. Men på forsiden? Hvis noen av dere er uenige med meg, så vennligst forklar hva som er så all new og innovativt med frontarealet på iPhone 4..

Hvorfor forandre noe som funker?

 

Og jeg ser du nevner lite utnyttelse av frontareal. Det er en HÅNDHOLDT telefon, noen plasser må man fa å putte fingrene når man bare er interesert i å holde den. Se på filmen av HD2 leger fremme. Testern kommer gjentatte ganger borti knapper fordi touch området dekker for stor del av skjermen.

 

Nåv eit ikke ejg hvilken utdannelse du har, men som interaksjonsdesigner er dette et problem som er viktig å tenke på. Vi bruker pinsettgrep når vi griper (tommel og pekefinger), og da trenger vi områder på begge sider av telefonen som ikke reagerer på touch.

 

Personlig holder jeg fingrene mine "rundt" telefoner når jeg bruker de, altså jeg bruker telefonens korteste dimensjon til å holde, jeg tar minimalt på fronten til telefonen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone 4 ser mye mer voksen ut!, men igjen se hvor lite innovative Apple har vært med frontalplanet på iPhone 4. Den er nesten PRIKK lik første generasjon iPhone. Samme skjerm, samme homeknapp, samme design på høytaler. Eneste forskjellen er at den faktisk er så vidt større med litt mer sort og et frontkamera. Man ser vel tross alt over 90% av tiden på fremsiden av mobilen? Dette sier jeg for at Steve Jobs står på scenen å sier at den har ALL new design. På sidene og bak ja.. Noe jeg liker godt. Men på forsiden? Hvis noen av dere er uenige med meg, så vennligst forklar hva som er så all new og innovativt med frontarealet på iPhone 4..

Hvorfor forandre noe som funker?

 

Og jeg ser du nevner lite utnyttelse av frontareal. Det er en HÅNDHOLDT telefon, noen plasser må man fa å putte fingrene når man bare er interesert i å holde den. Se på filmen av HD2 leger fremme. Testern kommer gjentatte ganger borti knapper fordi touch området dekker for stor del av skjermen.

 

Nåv eit ikke ejg hvilken utdannelse du har, men som interaksjonsdesigner er dette et problem som er viktig å tenke på. Vi bruker pinsettgrep når vi griper (tommel og pekefinger), og da trenger vi områder på begge sider av telefonen som ikke reagerer på touch.

 

Har du ikke lakt merke til at det blir flere og flere mobiler med større skjerm og bedre utnyttelse? Når du er vant til en 4" skjerm og så går ned på en 3,5" så føles det ut som du er tilbake i tid. Å unnskylde seg med at du lett kan komme borti skjermen er et veldig tynt argument. Har du koordinasjon, så skjer jo dette aldri. Du har nok av plass på en hd2 til å holde på siden. Vent å se når iPhonen kommer ut med en 4" i fremtiden. Da blir det vill jubel skal jeg låve deg. Hvorfor blir det jubel? Jo fordi Steve Jobs vil stå å forkalre hvor fantastisk det er å se bilder, filmer, rendre nettsider og andre ting på en mobil med 4" skjerm.

 

3,5" skjerm funker for mange, men flere og flere søker etter bedre.

 

Hvis du heller ville hatt en 3,5" skjerm kontra 4" skjerm på iPhone 4, så høres jo dette helt vannvittig ut i mine ører? Eller mener du virkelig at 3,5" er bedre?

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å få appleentusiaster til å innrømme at noe er bedre en deres. Hvis iPhone 4 hadde kommet med 2 modeller(samme fysiske mål). En med 3,5" og den andre med 4" så sier det seg selv hva som hadde blitt mest populært! Skal være bra "smart" om noen innrømmer at de heller ville fåretrukket den lille fremfor 4tommeren.

Endret av Desire86
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å få appleentusiaster til å innrømme at noe er bedre en deres. Hvis iPhone 4 hadde kommet med 2 modeller(samme fysiske mål). En med 3,5" og den andre med 4" så sier det seg selv hva som hadde blitt mest populært! Skal være bra "smart" om noen innrømmer at de heller ville fåretrukket den lille fremfor 4tommeren.

Dette gjelder i like stor grad dere (Androidhæren) også. Det er ikke lett å få Androidentusiaster til å innrømme at funksjonalitet ikke nødvendigvis betyr brukervennlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva du vil påstå er ganske irrelevant. Det er ikke en populær mobil.

 

Vet du, jeg tror faktisk folk kjøper en mobiltelefon for 1) å ringe til andre, 2) sende meldinger til andre og 3) bli underholdt på et eller annet vis, det være seg via surfing, musikk, film eller spill. I den rekkefølgen. Tror du seriøst at folk legger inn "1) vil ha noe kult å vise frem" som første prioritet? Virkelig?

Det har jeg da aldri sagt. Men at det er høyt oppe på lista er det liten tvil om, eller så ville de jo f.eks kjøpt HD2 i stedet for iPhone eller en helt annen mye billigere og kjedeligere telefon som kan gjøre det samme, men det gjør de jo ikke, gjør de vel?

 

Men, du svarer ikke på spørsmålet. Tror du egentlig at damer sklir av plaststolene når de ser deg "dra frem" en annen mobiltelefon enn iPhone?

Nei, det tror jeg absolutt ikke. Jeg tror egentlig de gir blanke utover at det kan for damen fungere som en slags icebreaker, men det også tviler jeg på.

 

Kanskje i Asia, få som er så teknokåte som jenter borti der. De "styrer" jo omtrent hva som blir trendy eller ikke der borte.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hvis du heller ville hatt en 3,5" skjerm kontra 4" skjerm på iPhone 4, så høres jo dette helt vannvittig ut i mine ører? Eller mener du virkelig at 3,5" er bedre?

Jeg mener at dersom du skal kunne fullt utnytte en 4" skjerm så skal du ha store hender. Som nevnt tidligere så er de svarte områdene på min iPhone utenfor den sonen som jeg komfortabelt beveger tommelen min på om jeg holder telefonen med en hånd.

 

For å bruke alle områdene på skejrmen slik den er i dag så trenger jeg ikke anstrenge eller bevege noe annet en tommelen, og den beveger seg uten "motstand".

For å nå øverste del så må jeg vippe telefonen opp ved hjelp av pekefinger og langfinger. Disser ligger bak telefonen og støtter.

For å nå nederste del må jeg tippe hjørnet nærmere tommelen, eller kroke tommelen unødvendig mye.

Disse områdene føles ikke behagelig for meg å benytte.

 

Så, ergometisk sett, er iPhone tilnærmet perfekt tilpasset min enhåndsbruk slik den er i dag med sin 3,5" skjerm

 

I landscape er ting litt anderledes, og feks høytaleren kunne med hell ha blit flyttet da jeg dekker den med hånden.

Avhengig av hvordan jeg holder telefonen, og hva jeg gjør, så kunne skjrmen vært større. Men, i noen sammenhenger (feks når jeg ser film), bruker jeg de sorte områdene til å hvile tommlene på, og dermed får jeg et mer komfortabelt og tettere grep på telefonen.

 

Så ja, jeg mener at 3,5" løsnignen slik den er i dag er bedre enn 4" skjermen som finnes på HTC Desire(?). Der er det ingen kant som jeg kan legge fingrene på i toppen, og på undersiden er det mange knapper som kommer i veien for grepet mitt.

Lenke til kommentar

Er å ikke ha tilgang til minnet på iPhone, ikke ha mulighet til widgets i home skjermen, ikke ha mulighet for å ha en animasjons bakgrunn på home skjermen, ikke ha muligheten til å kunne bruke iPhone som en ekstern harddisk.

Minne: Hva skal jeg gjøre i minnet på iPhone? Hvilken funksjonalitet gir dette meg?

 

Widgets: Hva skal jeg egentlig med widgets? Spam av unyttig informasjon er det værste jeg veit. Halve vennelsita mi på face er blokekrt fordi de fyller feeden med crap, farmville, ditt og datt.

 

Animasjon i på bakgrunnen: Hvorfor i svarte skal jeg ha dette?, bruker systemminne, strøm, og er distraherende.

 

Klokke: Har sett HTC med klokke og værmeldig og greier. på iPhone, så trenger jeg bare å trykke en eneste gang på home knappen så får jeg opp dato og tid.

Det er en funkjson jeg bruker OFTE, og den er genialt enkelt utført på iPhone. Ert trykk -> dato og tid

 

Værmelding: Hva i guds navn er vitsen med å ha dette på skjermen? Eneste fornuftige funksjon du får ut fra en værmelding er om du skal grille i kveld, eller om du skal på fisketur i helgen. Å vite hvilket vær det er der du er akkurat nå, og temperaturen, er 100% unyttig i hverdagslivet. Er bare å se ut vinduet det!

Slik informasjon er bare bloat, og du gjør ikke noe med den, trenger du da å få den? Hva er det neste? at du har en widget som forteller deg at du faktisk har puls?

 

Kalenderoppføringer: Hadde vært bra ja, men jeg har ikke noe i mot å vente på at apple skal alge en meget tilfredstilelnde løsning på dette. MEnd et kommer. Er andre ting som jeg prioriter høyere, og som apple også har prioritert høyere.

 

Facebook/twitter: Å ha dette på egne sider som kjører samtidig i hovedsystemet krever regnekraft, og dermed batteri. Å åpne Facebook appen til iPhone tar ikke noe lenger tid en det tar å bla seg sidelengs til den siden der du har face feeden i android.

 

Ikke ha muligheten til å installere apps og spill til iPhone uten å måtte være registrert på iTunes Store med kontonummer og det der, ikke ha muligheten til å bestemme hvordan du vil at home skjermen din skal være i det hele tatt.

 

App store: Kontra Android der du ikke har tilgang til noe for øyeblikket? Og igjen, i det øyeblikket apple åpner for instalasjon av programmer utenfor Appstore, så kommer iPhone til å bli meget høyt prioritet av hackere.

Jeg foretrekker at apple holder telefonen min skuddsikker. Jeg har nemlig mye info på den som jeg ikke vil at andre skal få tak i.

Er forsåvidt enig med at man ikke burde trenge kredittkort for å regge seg, men igjen, så er det en sikkerhetsbuffer med at man faktisk ikke kan lage fake kontoer.

 

Hjem skjermen: JEg ser ikke helt hva du kan gjøre i Android som ikke jeg kan gjøre på iPhone?

 

Ikke mulighet for å kunne slette filer i rett i fra telefonen uten å måtte gå innom iTunes for å slette musikk, filmer og bilder, ikke mulighet for å kunne få en del andre funksjoner på iPhone som du kun får ved å jailbreake telefonen som da gjør at du mister garantien på iPhone.

 

Slette filer: Kan slette filmer og bilder som jeg har tatt selv.

Ser ikke noen grunn til å skulle ha behov for å slette noe annet sånn helt plutselig

 

Funkjsoner: Samme gjelder Android. FUnkjsoner og oppgraderinger som drøyer, og som man kan få om man jailbreaker. Man mister garantien om man gjør dette på HTC og SE telefonene også.

 

 

Tingen er at selv om det funker FOR DERE så betyr det ikke at mobilen er bra. Skal Apple ha noen sjangs i fremtiden med iPhone, så er dem nødt til å fikse på ekstremt mye hvis Apple vil at MANGE skal kjøpe en iPhone i fremtiden.

Hvem skal den fungere for da, om det ikke er nettopp OSS den skal fungere for? Det er oss normale brukere som bruker den, og om den passer for oss så er den bra. iPhone er denm BESTE telefonen i salg på det norske markedet i dag, i følge norske forbrukere. Det kan du ikke krangle på. (kilde: TNS Gallup sin forbrukertilfredshetsundersøkelse. 3GS er det beste produktet på den nrokse markedet, i alle sjangre)

 

For hvis ikke Apple forandrer på veldig mye, så kommer Android til å kjøre iPhone helt på trynet. Tro hva dere vil, men dette kommer til å skje hvis ikke Apple gjør noe med iPhone OS'et.

Og dette baserer du på vha? at du ikke liker iOS eller har du en krystallkule du driver å kikker inn i? Salgstall på iPhone, tilfredsheten som kunder har til iPhone, og merkevaren Apple forteller meg at du bæsjer ganske hardt på leggen her.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

 

Widgets: Hva skal jeg egentlig med widgets? Spam av unyttig informasjon er det værste jeg veit. Halve vennelsita mi på face er blokekrt fordi de fyller feeden med crap, farmville, ditt og datt.

 

 

 

Slapp litt av da folkens,...

spam av unyttig info kaller du widgets?, widgets er det som tillater kalender på hjemskjermen, eller hele exchange mailen din på hjemskjermen, eller bluetooth av og på med en tast, wifi av og på med en tast, og rett i wifi innstillingene med en tast. jeg skjønner at du ikke har noe behov for det.

men de som bruker widgets har faktisk fått dette behovet...

 

Akkurat som Iphone ikke blir kjøpt av bare wannabe hippe folk......så brukes ikke widgets bare til unyttig info som du kaller det facebook eller twitter widgets er sikkert brukt av de som bruker dette veldig mye...men jeg tror majoriteten av brukere av widgets gjør det for forbedre brukervennligheten til telefonen.

 

jeg har også tidligere sagt at jeg er ikke så glad i taste 3 ganger for å komme en meny, jeg vil ikke finne sms'ene mine eller mailen min, jeg vil hjerne enkelt se hva slags avtaler jeg har idag....dette gir widgetsene meg...og så lenge dette er noe som Apple synes er unødvendige..så er dette alene en grunn for meg til å ikke velge apple.

 

widgets er en funksjonalitet for å forbedre brukevennligheten...for alle funksjonalitetene som jeg nevner over har faktisk Iphone også....men der man må trykke seg frem...så velger Android at du kan velge å ha det i en snarvei tilgjengelig.

 

om dette er en funksjonalitet av funksjonaliteten så begynner jeg å miste grepet. :)

 

Iphone er en knallbra telefon, og jeg skjønner ikke den hissige diskusjonen...det er ingen som har sagt noe annet...og den er også den de fleste brukere er fornøyd med...så den tilfredstiller de fleste...men å ta en konklusjonen at dette er den beste telefonen som finnes på markedet..det er å dra den litt vel langt eller?

 

Det blir som Alfa Romeo eiere.....de fleste er jo knallfornøyde for de har denne bilen...de scorer sikkert høyt på tilfredsnivået også.....selv om bilen i seg er mer eller mindre ubrukelig :) (dette har jeg fra en av medlemmene i alfaklubben).

 

Fordi Toyota f.eks har flest fornøyde kunder..så er toyota den beste bilen?, Regner med porsche og ferrari eiere også scorer høyt....men statistisk så er det ikke godt nok..fordi toyota er best siden de har flest fornøyde kunder?.

 

prøv å ta diskusjonen på en litt mer voksen plan folkens, og slutt med den litt barnslige drittslengingen..og da mener jeg begge sider. q

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Widgets: Hva skal jeg egentlig med widgets? Spam av unyttig informasjon er det værste jeg veit. Halve vennelsita mi på face er blokekrt fordi de fyller feeden med crap, farmville, ditt og datt.

 

For å være helt ærlig, så framstår ikke innlegget ditt særlig gjennomtenkt med slike spørsmål, det krever ikke akkurat all verdens av fantasi til for å skjønne at widgets har mange gode bruskområder. Å fylle facebook-feeden sin med uinnteressant informasjon har i beste fall en ganske perfier tilknytning til widget-konseptet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...