Hrodebert Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor alle som ikke liker iPhone skal påstå den er mer et moteikon enn en telefon og kun blir brukt av fjoller som går i altfor dyre merkeklær. Undertegnede er da altså en en slik fjolle? Kan ikke si jeg bryr meg særlig om dyre merkeklær, ei heller kjøpte min iPhone for de jeg skulle imponere på cafê. Latterlig. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor alle som ikke liker iPhone skal påstå den er mer et moteikon enn en telefon og kun blir brukt av fjoller som går i altfor dyre merkeklær. Undertegnede er da altså en en slik fjolle? Kan ikke si jeg bryr meg særlig om dyre merkeklær, ei heller kjøpte min iPhone for de jeg skulle imponere på cafê. Latterlig. Er vel ingen som sier alle her er det? men at det finnes mange er vel du også enig i Hvorfor kjøpte du din Iphone da? er ikke det trådstarter poengterer at for noen så er Iphone den perfekte mobilen og for andre ikke...men at den er blitt et moteikon er vel litt latterlig å si noe mot.... Fra å være en tid da man ikke skulle legge frem mobilen når man satte seg ned på cafe'n så har Iphonen gjenskapt moten... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg kjøpte min iPhone fordi jeg blant annet hører mye på musikk ila. dagen, surfer mye på internett via telefonen, spiller mye spill og bruker applikasjoner og liker en god skjerm. Blant annet. Samt fordi jeg synes telefonen ser pen ut og fungerer for meg. Verre er det ikke. Er verken fjolle, moteikon, daglig cafegjenger eller opptatt av dyre merkeklær. Jeg er også mer en gjennomsnitt opptatt av maskinvare ol. og iPhone er faktisk ikke så kraftløs som mange skal ha det til. Særs ikke med versjon fire. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Halve poenget går vel i at alle konkurrentene gir det samme og mer. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 iPhone helt klart! Jeg vet hva jeg får, alt fungerer som det skal, driter i om den ikke har 26MP kamera da jeg har speilrefleks til dette. Som sagt tidligere i tråden, så er jeg inneforstått med at HTC og de andre telefonene er bedre "teknisk", so what. Jeg trenger ikke alt det dullet å dallet som de varter opp med. Jeg liker bare ikke Windows-baserte telefoner, iallefall de jeg har prøvd med kompiser. iPhone leverer så til de grader det jeg er ute etter og trenger, thats it. Det er det som teller som bruker. Og ja, jeg synes det er værdt det med 2000kr ekstra da jeg får det jeg vil ha. Kunne ikke tenkt meg levd med en telefon som jeg selv ikke er tilfreds med, til 2000kr billigere. Halve poenget går vel i at alle konkurrentene gir det samme og mer. Synes du, ja.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 iPhone 4 er en av de mest avanserte hardwaremessig i dag. Om ikke den aller beste. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Halve poenget går vel i at alle konkurrentene gir det samme og mer. Synes du, ja.. Ja, hva er det iPhone gir av musikkopplevelse og browsing som HTC eller SE ikke gir? iPhone 4 er en av de mest avanserte hardwaremessig i dag. Om ikke den aller beste. Nei. Care to explain why? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 iPhone 4 er en av de mest avanserte hardwaremessig i dag. Om ikke den aller beste. Det var å ta hardt i du. Og hva er grunnen til at du sier det?. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 960x640 (?) oppløsning, IPS-display, 1Ghz prosessor som jeg har fått intrykk av yter bedre enn snapdragon på 1Ghz. Uansett, høyeste oppløsning god skjerm (selv om (super)AMOLED kanskje er bedre), og en kickass cpu. Eneste aberet er en litt liten skjerm etter mitt syn. Ser ikke hvilken mobil i dag som kan stille med noe bedre? Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 960x640 (?) oppløsning, IPS-display, 1Ghz prosessor som jeg har fått intrykk av yter bedre enn snapdragon på 1Ghz. Uansett, høyeste oppløsning god skjerm (selv om (super)AMOLED kanskje er bedre), og en kickass cpu. Eneste aberet er en litt liten skjerm etter mitt syn. Ser ikke hvilken mobil i dag som kan stille med noe bedre? iPhone 4 er rå hardwaremessig. Ikke noe å si på det. MEN at de faktisk lager en ny 3,5" med like dårlig utnyttingsgrad av frontarealet som forrige. Latterlig. Tenk hvor mye applefans hadde jubla om det hadde kommet en 4,2" skjerm. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Helt enig. Det er bare latterlig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ja, du kan ikke få alt. Her har nok apple valgt batteritid fremfor størt mulig skjerm. Nå er nok iphone4 den highend smarttelefonen med best batterikapasitet, det har nok gått på bekostning av større skjerm. Men uansett så stor jeg ikke alle er interressert i en så stor mobil som f.eks hd2. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ja, du kan ikke få alt. Her har nok apple valgt batteritid fremfor størt mulig skjerm. Nå er nok iphone4 den highend smarttelefonen med best batterikapasitet, det har nok gått på bekostning av større skjerm. Men uansett så stor jeg ikke alle er interressert i en så stor mobil som f.eks hd2. iPhone er nesten like stor som HD2. iPhone: 115.2 mm x 58.6 mm HD2: 120 mm x 67 mm Noen av dere som har hørt om Qualcomm Snapdragon 8X72? Min lenke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skrev skjermen, ikke telefonen. Det er en grunn til at x10 mini med bare 600mHz er faktisk mye raskere enn flere av andre androidtelefonene med 1ghz. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 960x640 (?) oppløsning, IPS-display, 1Ghz prosessor som jeg har fått intrykk av yter bedre enn snapdragon på 1Ghz. Uansett, høyeste oppløsning god skjerm (selv om (super)AMOLED kanskje er bedre), og en kickass cpu. Eneste aberet er en litt liten skjerm etter mitt syn. Ser ikke hvilken mobil i dag som kan stille med noe bedre? Denne mobilen er mye bedre enn iPhone 4 hvis du tenker spesifikasjoner. Og den koster halvparten av hva iPhone 4 kommer til å koste. Jeg tar heller en Super AMOLED skjerm med 480x800 i oppløsning enn en IPS TFT LCD skjerm med 640x960 i oppløsning hvis jeg skal kjøpe meg en mobil etter at iPhone 4 er sluppet ut på markedet. CPU'en i Samsung S8500 Wave er også hakket bedre enn A4 CPU'en som er i iPhone 4. Ellers så er resten av spesifikasjonene på Samsung S8500 Wave bedre enn det som er på iPhone 4. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) iPhone er nesten like stor som HD2. iPhone: 115.2 mm x 58.6 mm HD2: 120 mm x 67 mm Sist jeg sjekket var iPhone tredimensjonal...altså 115.2 x 58.6 x 9.3 mm = 63 cm3 HTC HD2 er 88 cm3 HTC HD2 er faktisk 40% større Endret 16. juni 2010 av Newton Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skrev skjermen, ikke telefonen. Det er en grunn til at x10 mini med bare 600mHz er faktisk mye raskere enn flere av andre androidtelefonene med 1ghz. Jeg svarte til "Men uansett så stor jeg ikke alle er interressert i en så stor mobil som f.eks hd2." x10 mini er raskere fordi den har en mindre skjerm og SE har strippet ned alle widgets. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) 960x640 (?) oppløsning, IPS-display, 1Ghz prosessor som jeg har fått intrykk av yter bedre enn snapdragon på 1Ghz. Uansett, høyeste oppløsning god skjerm (selv om (super)AMOLED kanskje er bedre), og en kickass cpu. Eneste aberet er en litt liten skjerm etter mitt syn. Ser ikke hvilken mobil i dag som kan stille med noe bedre? Denne mobilen er mye bedre enn iPhone 4 hvis du tenker spesifikasjoner. Og den koster halvparten av hva iPhone 4 kommer til å koste. Jeg tar heller en Super AMOLED skjerm med 480x800 i oppløsning enn en IPS TFT LCD skjerm med 640x960 i oppløsning hvis jeg skal kjøpe meg en mobil etter at iPhone 4 er sluppet ut på markedet. CPU'en i Samsung S8500 Wave er også hakket bedre enn A4 CPU'en som er i iPhone 4. Ellers så er resten av spesifikasjonene på Samsung S8500 Wave bedre enn det som er på iPhone 4. Har du i det hele tatt prøvd en mobil med IPS LCD? Alle techbloggers sier at iPhone 4 sin skjerm er det beste de noen gang har sett på en mobiltelefon. Endret 16. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sist jeg sjekket var iPhone tredimensjonal... Altså: 115.2 x 58.6 x 9.3 mm = 63 cm3 HTC HD2 er 88 cm3 HTC HD2 er faktisk 40% større iPhone 3GS 115.5 x 62.1 x 12.3 = 88,2 cm3 HD2 120.5 x 67 x 11 mm = 88,8 cm3 Prøv igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Riktig mens apple har valgt mindre skjerm for å få bedre batteritid. T3: Selv om jeg sikler på Samsung wave selv, klarer du alltid alltid snakke mot bedre vitende, iphone har bedre appstore. Bada har kanskje 100programmer. Bada kan vel ikke kalles open source, har ikke gyroskop (garantert at spill kommer til å bruke det). Av gui fra bada som jeg har sett så virker det ganske rotete men sannsynligvis kommer det til å bli rettet opp. Men Samsung skal ha for bra pris og gode tekniske spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå