Gå til innhold

Er iPhone best? Og hvorfor? En forhandlers syn på virkeligheten.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener hele denne diskusjonen handler om å velge selv. Grunnen til at jeg stiller meg opp mot Apple er fordi samfunnet fronter denne frem til at de skal bruke denne uten å ta et valg eller i det hele tatt teste Android.

Og hvordan er det Apples feil at dagens samfunn får folk til å kjøpe iPhone uten å ha prøvd alternativene?

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke det er Apple sin feil, men det er Apple-produktene som er styggingen her.

 

Det er Eple-huene sin feil, slik som ITavisen og fanbois.

Legg heller skylden på markedsføring, media og folks generelle oppfatning, ikke selve produktene. Det er ikke Apple sin feil at produktene de lager er populære! :)

 

Apple sier også at gammel teknologi nå er ny og revulosjonerende :rofl:

Det er ikke nødvendigvis selve teknologien som er "ny" og "revolusjonerende", men måten det blir utført på.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke det er Apple sin feil, men det er Apple-produktene som er styggingen her.

 

Det er Eple-huene sin feil, slik som ITavisen og fanbois.

Legg heller skylden på markedsføring, media og folks generelle oppfatning, ikke selve produktene. Det er ikke Apple sin feil at produktene de lager er populære! :)

 

 

Folk generelt er idioter og har ikke prøvd andre ting enn iPhone, bare det at du støtter dette viser hvor mye du godter deg over at ditt produkt er "bedre" enn andre. Jeg kan lett stemple deg som en fanboy.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke det er Apple sin feil, men det er Apple-produktene som er styggingen her.

 

Det er Eple-huene sin feil, slik som ITavisen og fanbois.

Legg heller skylden på markedsføring, media og folks generelle oppfatning, ikke selve produktene. Det er ikke Apple sin feil at produktene de lager er populære! :)

 

 

Folk generelt er idioter og har ikke prøvd andre ting enn iPhone, bare det at du støtter dette viser hvor mye du godter deg over at ditt produkt er "bedre" enn andre. Jeg kan lett stemple deg som en fanboy.

Jeg er enig i at folk er idioter som/og ikke har prøvd et av de mange alternativene, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor dette skulle være Apple eller produktene sin feil.

Lenke til kommentar

Legg heller skylden på markedsføring, media og folks generelle oppfatning, ikke selve produktene. Det er ikke Apple sin feil at produktene de lager er populære! :)

 

Apple sier også at gammel teknologi nå er ny og revulosjonerende :rofl:

Det er ikke nødvendigvis selve teknologien som er "ny" og "revolusjonerende", men måten det blir utført på.

 

Hvordan er den nye og revulosjonerende "face time" teknologien i motsettning til det samme som fantes for mange år siden? :ohmy:

Lenke til kommentar

Bra post og førsteinlegg RMNZR. Jeg er vel en av dem som går etter specs, brukervennlighet og utseende i en pakke. iPhone 4 har alt det jeg ser etter i en telefon. Har hatt en HTC HD2, den solgte jeg raskt siden WM 6.5 med Htc sitt sense system integrert virket veldig påklattet, og uferdig på mange måter. Telefonen hang seg ofte opp og det var mye små "bugs" der. Men dette var jo da den slapp ut i november. Men ellers vil jeg si meg litt kritisk til inlegget ditt, siden det kun la vekt på dem som ser på iphone som bare noe hipt. For du kan ikke komme å si at den har dårlige specs kontra Htc Desire f.eks?

 

 

Synes da han ikke var helt ensidig..han sa vel også at det fantes folk som faktisk passet for Iphone...

Saken er vel fra en god selger sin side...jeg ville nok ha ønsket at min kunde kjøpte seg ikke det mest hippe produktet..men kanskje det produktet som passet hans behov....men hvis majoriteten av kundene går for et produkt som kanskje ikke helt er deres behov eller at det finnes andre produkter som hadde passet dem bedre...men de vil ikke helt høre etter..så forstår jeg selgers frustrasjon...over gode produkter som ikker blir solgt. Selv om det er kundens som til sist skal velge.

 

Dette minner meg om når jeg så tenåringer med 9110 eller e90....det er sikkert kult å vise frem...men det er jo egentlig latterlig å kjøpe en telefon til 10000 bare for å vise den frem uten å bruke noe av dette.

Lenke til kommentar

Bra post og førsteinlegg RMNZR. Jeg er vel en av dem som går etter specs, brukervennlighet og utseende i en pakke. iPhone 4 har alt det jeg ser etter i en telefon. Har hatt en HTC HD2, den solgte jeg raskt siden WM 6.5 med Htc sitt sense system integrert virket veldig påklattet, og uferdig på mange måter. Telefonen hang seg ofte opp og det var mye små "bugs" der. Men dette var jo da den slapp ut i november. Men ellers vil jeg si meg litt kritisk til inlegget ditt, siden det kun la vekt på dem som ser på iphone som bare noe hipt. For du kan ikke komme å si at den har dårlige specs kontra Htc Desire f.eks?

 

Jeg kan godt skrive flere innlegg der jeg detaljerer bakgrunnen til at noen som helst kjøper noe som helst, men det var ikke det jeg ville frem til. Jeg ville fremstille en virkelighet slik den fremstår for mange, en virkelighet der spesifikasjoner er mindre viktig og kulhetsfaktor langt mer avgjørende. Og i den verden er iPhone the cool shit.

 

Og joda, jeg vil påstå Desire er bedre spekket enn iPhone? Bedre skjerm/kamera/minne/prosessor enn iPhone. I tillegg er den billigere. Foretrekker dessuten ru bakplate foran glatt. Men det er ikke dermed en BEDRE telefon for alle, ettersom subjektive og urasjonelle kriterier spiller inn på toppen av det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...