patjick Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei! Har en DIR-855 (D-Link) og trenger å bytte ip. Dette fordi en side har bannet ip'n min.. Ser ikke nødvendigheten av å fortelle hvilken side, ettersom dette er urelevant; men ettersom noen sikkert kommer til å lure, så er det en nedlastningside hvor jeg glemte å tenke på ratio! Setter pris på tips om hva jeg kan/bør gjøre Lenke til kommentar
patjick Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Sikkert noen av dere som kan en del mer om dette enn meg, men jeg får ikke gjort noe fra min macbook pro, ettersom jeg brukte denne sist når jeg ble banned.. Fikk tilbake min gamle laptop i dag, og det funker med den :/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje bare en 24h ban? Bytte IP blir nok vanskelig siden det er ISPen som gir deg den, og tror ikke de vil kaste bort en IP for at du skal kunne laste ned warez eller hva du nå gjør Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En mulighet er å slå av ADSL/kabelmodem en periode og håpe at ISP tildeler deg ny IP når du starter den på nytt. En annen metode er å gå via en proxy. Men at du er sperret fra MAC og ikke fra din PC koblet opp gjennom samme ISP tyder ikke på at du er IP-bannet. Lenke til kommentar
patjick Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 "403 Forbidden Your Ip is Banned!" Dette er feilmeldingen jeg får når jeg kobler meg opp fra MAC'en Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Eneste metode er å slå av modemet en periode å håpe på ny når dy fyrer opp igjen. Kan være alt fra noen sekunder til en uke lease på den adressen du har nå, så ikke forvent en alt for rask løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå