Cooper Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg gikk forbi Spaceworld i dag, og bestemte meg for å forhøre meg om evt. venteliste på Iphone 4. Før jeg visste ordet av det var jeg satt på en slik venteliste, 1 stk. Iphone 4 med Telenor. Spurte om man kunne få den uten binding, da bare lo de av meg. Er det sånn at Iphone 4 bare vil komme bundet til Telenor/Netcom helt i starten? Jeg vil gjerne ha Iphone 4 så fort som mulig, men ser jo på Telepriser at både Telenor og Netcom kommer særs dårlig ut sammenlignet med de billigste OneCall-, Chess- og Ludo-abonnementene. Har også sett nevnt at man kan kjøpe Iphone med binding, men så bare betale månedsavgiften og sette inn et annet sim-kort. Vil jeg f.eks. kunne gjøre dette med en Telenor-Iphone (og sette inn et Ludo-Sim-kort)? Kort fortalt: vil ha Iphone 4 så fort og billig som mulig, hva er den beste løsningen? Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg gikk forbi Spaceworld i dag, og bestemte meg for å forhøre meg om evt. venteliste på Iphone 4. Før jeg visste ordet av det var jeg satt på en slik venteliste, 1 stk. Iphone 4 med Telenor. Spurte om man kunne få den uten binding, da bare lo de av meg. Er det sånn at Iphone 4 bare vil komme bundet til Telenor/Netcom helt i starten? Jeg vil gjerne ha Iphone 4 så fort som mulig, men ser jo på Telepriser at både Telenor og Netcom kommer særs dårlig ut sammenlignet med de billigste OneCall-, Chess- og Ludo-abonnementene. Har også sett nevnt at man kan kjøpe Iphone med binding, men så bare betale månedsavgiften og sette inn et annet sim-kort. Vil jeg f.eks. kunne gjøre dette med en Telenor-Iphone (og sette inn et Ludo-Sim-kort)? Kort fortalt: vil ha Iphone 4 så fort og billig som mulig, hva er den beste løsningen? iPhone vil kun bli solgt med abonnement i starten. Jeg tror ikke noen nettbutikker vil selge den uten binding. Det jeg har tenkt (om jeg skulle gå for iPhone 4) er å kjøpe den med NetCom iTalk Medium for ca. 999,- (er ikke sikker om den vil koste det men var det 3G og 3GS kostet for noen år siden), og bryte abonnement. Da betaler du mnd avgift for første mnd + 4200,- i bruddgebyr. Kan fort komme opp i ca. 5999,- uten binding totalt. Ser ingen andre løsninger enn det. Mulig det blir billig, men det er hvertfall den prisen jeg gjetter akkurat nå. Har ikke peiling på hvor mye den kommer til å koste for å være helt ærlig da ingen har satt priser på den enda. Regner med at det skjer etter 24. juni. Edit: https://netcom.no/priser/bruddgebyr.html Endret 10. juni 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg gikk forbi Spaceworld i dag, og bestemte meg for å forhøre meg om evt. venteliste på Iphone 4. Før jeg visste ordet av det var jeg satt på en slik venteliste, 1 stk. Iphone 4 med Telenor. Spurte om man kunne få den uten binding, da bare lo de av meg. Er det sånn at Iphone 4 bare vil komme bundet til Telenor/Netcom helt i starten? Jeg vil gjerne ha Iphone 4 så fort som mulig, men ser jo på Telepriser at både Telenor og Netcom kommer særs dårlig ut sammenlignet med de billigste OneCall-, Chess- og Ludo-abonnementene. Har også sett nevnt at man kan kjøpe Iphone med binding, men så bare betale månedsavgiften og sette inn et annet sim-kort. Vil jeg f.eks. kunne gjøre dette med en Telenor-Iphone (og sette inn et Ludo-Sim-kort)? Kort fortalt: vil ha Iphone 4 så fort og billig som mulig, hva er den beste løsningen? iPhone vil kun bli solgt med abonnement i starten. Jeg tror ikke noen nettbutikker vil selge den uten binding. Det jeg har tenkt (om jeg skulle gå for iPhone 4) er å kjøpe den med NetCom iTalk Medium for ca. 999,- (er ikke sikker om den vil koste det men var det 3G og 3GS kostet for noen år siden), og bryte abonnement. Da betaler du mnd avgift for første mnd + 4200,- i bruddgebyr. Kan fort komme opp i ca. 5999,- uten binding totalt. Ser ingen andre løsninger enn det. Mulig det blir billig, men det er hvertfall den prisen jeg gjetter akkurat nå. Har ikke peiling på hvor mye den kommer til å koste for å være helt ærlig da ingen har satt priser på den enda. Regner med at det skjer etter 24. juni. Edit: https://netcom.no/priser/bruddgebyr.html Det hørtes ut som en smart løsning. Vet du (eller noen andre?) om det er omtrent de samme betingelsene/prisene på Telenor (for å bryte abo)? Endret 11. juni 2010 av Cooper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå