kunnskap786 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan styrer / ser jeg andre pcer i samme nettverk ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 i hvilken sammenheng? og du bryter med tre ords regelen Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 i hvilken sammenheng? og du bryter med tre ords regelen jeg vil se filer jeg laster ned på stasjonære pcen fra bærbar pcen. Hvilken tre ords regelen er det du snakker om ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 den som står i retningslinjene du skal ha lest før du begynte å poste. under kategorier, tråder og emner vis du kjører windows kan du jo bare åpne maskinen(e) for fjernstyring og ha de på samme domene. sett opp en bruker. da kan du bruke "tilkobling til eksternet skrivebord" som ligger i windows til å logge deg på annen maskin og fjernstyre den. er dette noe du skal bruke i bedriftsammenheng? ser du har spurt om mer eller mindre det samme her:"Teamviewer" der du og bryter tre ords regelen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du kan også dele mapper over nettverket Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Du kan også dele mapper over nettverket hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Et lite søk på google gir deg mye lettforståelig lesestoff Finnes også en lite guide her på forumet, se om den funker for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå