Swafty Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hei Har fått litt olje på mine beige chinos. Aner ikke hva olje det er, fikk det på hendene etter jeg hadde vært hos en minibank :S Jeg prøvde Biotex flekkfjerner også å vaske på 30 grader, men det er der enda :/ noen forslag? Endret 10. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Olje er nok ganske vrient å få av. Kan jo kanskje prøve på høyere varme, eller prøve med litt white spirit? Er ikke helt sikker på om chinos er så glad i white spirit, men. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Smør, matolje og fett generelt funker bra mot olje. Problemet blir vel bare at du får fettflekker på chinosene istedenfor oljeflekker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Da er du jo egentlig like langt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Tja, fettflekker vil vel vaskes ut etterhvert. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Tror dere skrubbe med zalo funker? eller mister den farge da? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Olje er ett helvette å få av chinos. Fikk kjedeolje fra sykkelen min på ett par chinos i fjord sommer, og det viser enda Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Olje er ett helvette å få av chinos. Fikk kjedeolje fra sykkelen min på ett par chinos i fjord sommer, og det viser enda Uff :S Hva prøvde du? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Har selv fått olje på et par bukser fra matsøl. Blitt noe mindre synlig etter noen vask, men synes ganske godt fortsatt :\ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Heldigvis er det ikke så mye olje. Bare litt ved lomme område. Men det plager meg uansett at det er der, ganske synlig er det og. Lurer på om jeg bare skal levere den inn på et renseri Endret 10. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ikke noe garanti for at de klarer å fjerne det heller tror jeg. Leverte en dressbukse til rens etter en fest en gang som fortsatt har noen flekker på seg som de ikke klarte å fjerne, og de hadde visstnok prøvd hardt. edit: Men det var nok ikke så mye olje på den. Heller andre ting. Endret 10. juni 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Olje er ett helvette å få av chinos. Fikk kjedeolje fra sykkelen min på ett par chinos i fjord sommer, og det viser enda Uff :S Hva prøvde du? Har ikke prøvd noe ekstremt. Bare normal vask noen ganger. Har blitt en del svakere, men det viser ganske godt enda. Gjør ikke så mye da, siden det er helt i bunnen av benet, som jeg som oftest ruller opp bena om sommeren. Endret 10. juni 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå