Prog_Kick Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vet noen hvor jeg kan få tak i dette og hvordan festemekanisme har dette kortet ? 4 Skruer eller er det "limt" på kjøler slik som mitt R8500 Sitter å spiller MotoGP men det henger pga skjermkortet er litt for mye klokket 285/285 org 230/230 Så vil ha 9700 og siden jeg har vannkjøling vil jeg også kjøpe GPU kjøler slik at det blir stille pga nå bråker kun VGA kortet..men det er desverre veldig høylytt Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Joda, Radeon 9700 har skikkelig feste for vannkjøling. Kortet har ikke 4 hull, men 2. Her kan du finne et bilde som viser (ihvertfall sånn halvveis) hvordan en kjøleblokk passer. Jeg kan ta et bedre bilde hvis du trenger det... Men som sagt: Ja det er skikkelig feste til vannkjølingsblokker. Jeg kan anbefale Magnum GPU kjøleblokken. hos 3dfxcool.no Den fungerer utmerket for meg selv om jeg har voltmodifisert kortet. En skikkelig koselig overklokker. Synd jeg er nødt til å selge begge deler på grunn av førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Synd du har Pro ellers kunne jeg ha kjøpt begge delen dvs har ikke nok penger til pro versionen Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå