arr1000 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har fått meg en Xperia mini og har noen problemer som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Telefonen lastet ned internett og mms innstillinger fra Onecall automatisk. Disse er som små tannhjul som status ikoner. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal installere innstillingene. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
oadypvik Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei, da har jeg opprettet meg konto kun for og svare deg, for jeg har vært drit forbanna snart i en time pga av samma spørsmålet, men fant det endelig ut etter og prøvd det meste Du ser der du har de hjulene på hovedmenyen, du legger fingeren der og drar nedover så får du fram en liste over det du har lastet ned! =) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Siden dere begge har Xperia, kunne dere hjulpet meg med noe? Lurer på om jeg skal kjøpe Xperia X1 eller X2, X10 har ikke Querty-tastatur Vil ha Querty-tastatur, så blir mest sansynelig X1 eller X2, X1 har fetest design, men hvilken av disse 2 (3) telefonene er best? Er det noen stor forskjell når det gjelder funsjoner og programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå