Ijurichi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lilla penger?! Hvor mange penger fins det? driver på verden 4 elns Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har du ikke spilt det første spillet? Det er 240 stjerner i spillet. Når du har fått tak i 120, så er resten grønne. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 lilla penger kommer på spesielle stjerner, hvor målet er å samle alle 100 under en viss tid. spill noen komet-stjerner, så kommer du sikkert til en sånn lilla penge-stjerne. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvor er den siste grønne stjernen på den andre fluzzard banen? Finner den ikke >_< På slutten av banen, så ser du tingene som velter/faller ned? Helt ute til venstre er det en stor stolpe (hvis jeg ikke husker helt feil), og rett bak den er stjernen. Lykke til Har forresten 241 stjerner.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har forresten 241 stjerner.. Fudge you Men takk :!: *Spille mario* Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har du ikke spilt det første spillet? Det er 240 stjerner i spillet. Når du har fått tak i 120, så er resten grønne. Har nok ikke det tenkte og kjøpe det når jeg har runna nr 2... Men forstår jeg :o Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva er poenget med ghostene som kommer etter du tar en vanlig stjerne med Luigi? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Endelig klart å somle meg tii den siste (?) galaksen. Var et slit her og der, men det var verdt det. Den første galaksen er så godt som ferdig, inkludert komet-stjerner. Bare en eller to stjerner mangler. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nektet å begynne på neste galaxe før jeg hadde gjort ALT som var mulig å gjøre først Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Er det så lurt? Vi får Luigi i en av de senere galaksene (andre eller tredje, mener jeg), og da kan vi jo gå tilbake til de forrige brettene og spille med ham i noen brett. Det kan gjøre det lettere å ta noen stjerner fordi han hopper høyere. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hva er poenget med ghostene som kommer etter du tar en vanlig stjerne med Luigi? Når du aktiverer et slikt ghost kan Luigi lede deg til kometen, eller andre hemmeligheter. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det grønne stjerner på hver bane? Hvor og hvordan finner e dem :S? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Du må få tak i alle gule stjerner først Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ok, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå