Samsung93 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei, jeg vet ikke hvor jeg skulle poste dette så poster det her. Jeg lurer på hvor Embed koden til youtube filmer befinner seg? Nå etter de byttet layout så finner jeg den ikke.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Her, nå kan du bare legg inn hele URL: Endret 10. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Samsung93 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg mente ikke her på forumet, jeg mente på selve youtube. Før hadde de alternativene "URL" og "Embed", men nå finner jeg ikke Embed i det hele tatt på Youtube.. Skjønner ikke... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er en knapp som heter <Innbygg> (Hvis du har norsk på) til høyre, litt under videoen du spiller av. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Eh? Er jo EMBED knapp rett under videoen....ikke vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå