lanogakk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei JEg prøver og innstalere 2.1 på min galaxa spica gt-i5700. Den finner mobilen, jeg trykker oppdater så går den mellom stegene menn på trinn 3 står den lenge på null så går den til trinn 4 hvor det ståre: kan ikke oppgradere GT-I5700. OG at jeg skal nødgjennopprettet har prøvd flere ganger og restartet pcen men får samme meld vær gang. Hva er feil? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Feilen er NPS, det er notorisk ubrukelig. Heldigvis finnes det alternativer. http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-upgrade-update-samsung-galaxy-i5700-1-5-to-firmware-2-1/ Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Vil ikke flashe siden da mister jeg garantien åsånt. Det er jo flere som har fått til og oppgradere uten og flashe men hvordan? Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Nå funket det plutselig. JEg gjorde ingen ting. Jeg prøvde bare MANGE ganger og til slutt gikk det. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Du kan ikke oppgradere operativsystemet uten å flashe. Hadde NPS fungert så hadde mobilen blitt flashet med Android 2.1, og det hadde vært NPS som hadde utført flashingen. Edit: Jeg prøvde bare MANGE ganger og til slutt gikk det. Jepp, det høres definitivt ut som NPS Endret 10. juni 2010 av Prompel Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du kan ikke oppgradere operativsystemet uten å flashe. Hadde NPS fungert så hadde mobilen blitt flashet med Android 2.1, og det hadde vært NPS som hadde utført flashingen. Edit: Jeg prøvde bare MANGE ganger og til slutt gikk det. Jepp, det høres definitivt ut som NPS Før du starter opdateringen,ta av batterideksel,så når den skal til at starte med steg 3,ta batteriet ut og sett det inn igjen og start mobilen.Da skal det fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå