xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Tiden er snart inne for at jeg skal bestille min første mac, i den forbindelse har jeg noen spørsmål. (17" Macbook Pro) 1 Noen som har erfaring med studenttilbudet hvor du får rabatt på ipod sammen mac? Hørtes komplisert ut, men funker alt som det skal så får du jo en ipod touch til 300kr! 2 Kan dette skape komplikasjoner med at jeg bruker 10% rabatt fra studenttorget.no? 3 Kan dette få komplikasjoner iforhold til at det er bedrift som kjøper det? (Selv om jeg lurer på om vi ikke må informere dem om det) Se tag: https://input.media.euro.apple.com/no/programmes/backtoschool/terms.html En kvalifiserende utdanningskunde defineres i denne kampanjen som et individ som er enten: fulltids- eller deltidsstudent på 18 år eller eldre som studerer ved eller har kommet inn på en utdanningsinstitusjonen, eller en lærer, foreleser eller en administrativt ansatt som arbeider ved en utdanningsinstitusjon, som kjøper de kvalifiserende produktene til personlig bruk eller til bruk i jobbsammenheng. Ser ikke noe i veien for at dette skal være en hindring iom at man kan være deltidsstudent, og jobber i et firma de kjøper en mac for deg. Siste spørsmål 2.53ghz vs. 2.66ghz - Verdt å betale 1500kr for? Endret 10. juni 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 1: Funker. 2: Tror ikke det. 3: Høres suspekt ut. Jeg ville reagert hvis jeg var Apple, men hva policyen er aner jeg ikke. 4: Umulig å si noe generelt. Kommer an på bruken din og hvor løst pengene sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå