Oanes Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå er jeg lei av å ikke komme meg på androidmarkedet med HTC Heroen min. Håper noen har et tips til meg. Jeg har Google konto, fått meg nytt simkort, prøver å logge på men det stopper med en feilmelding om ustabil eller manglende tilkobling. Dette også om jeg bruker Wifi. Frustret! Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå er jeg lei av å ikke komme meg på androidmarkedet med HTC Heroen min. Håper noen har et tips til meg. Jeg har Google konto, fått meg nytt simkort, prøver å logge på men det stopper med en feilmelding om ustabil eller manglende tilkobling. Dette også om jeg bruker Wifi. Frustret! Jeg vet at det var en bug med Hero, slik at hvis du ikke satte opp Google-konto med en gang under første "boot", så vil du ikke kunne komme inn på Android Market. Dette kunne bare løses ved at du tar en hardreset, du kan jo prøve det. OBS! ALT (meldinger, applikasjoner, kontakter osv.) vil slettes hvis du tar en hard reset. http://www.hardreset.eu/htc_hero_hard_reset_soft_reset_en.html Lenke til kommentar
Oanes Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Takker og bukker. Jeg har ikke turt å gjøre dette enda da jeg er ganske så avhengig av kalenderen. Da jeg sitter her på jobb og skal synke den opp i mot outlooken min her så kommer ikke alt med. Jeg ser at det som mangler er det som ligger i "My Calendar" Hvorfor den oppererer med to kalendere vet jeg ikke men den synker altså bare kalenderen "Outlook" Det som ligger i den kalenderen er det jeg skrev inn på den gamle telefonen og eksporterte til pcèn. Men er det noen mulighet i det hele tatt å synke "my kalender" som ligger på HTC? Hadde Nokia før og kjenner jeg savner litt den enkle måten den gjorde det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå