olezoo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Luere egentlig på hvor lenge ATI RADEON HD 4870 1Gb holder til det ikke kjører ting på fullt. jeg kjører alle spill på fullt ennå crysis og gta iv og battlefield BC2 og mange andre flere spill. hvor lenge holder det?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva mener du med "hvor lenge". Ethvert materiale (untatt treverk? ) vil over tid svekkes av stadige temperaturforskjeller. Lenke til kommentar
olezoo Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hva mener du med "hvor lenge". Ethvert materiale (untatt treverk? ) vil over tid svekkes av stadige temperaturforskjeller. Hvor lenge jeg kan spille alle spill på fullt uten lagg:D Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvor lenge jeg kan spille alle spill på fullt uten lagg:D Det kommer helt an på spillet. Selv i dag er det få, om noen skjermkort som makter Crysis på maks. Ser du bort fra Crysis, så skulle HD 4870 greie mange spill på fullt enda en stund. Kommer an på spillet da. Endret 10. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå