Gitargutt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Har søkt litt rundt på sommerjobber, og den eneste spennende jeg har fått svar på er på stilling som Fundraiser for Røde Kors. Altså gå rundt i Oslo og verve folk til å betale inn et månedlig beløp til Røde Kors. Hva tror dere om en slik jobb? Og hva tror dere om lønn for slik jobb? I annonnsen står det bare tilbys konkurransedyktig lønn. Men lurer på om det kun er provisjon, og da er jeg egentlig ikke interessert. Er du uheldig så blir det fort dårlig timesbetaling. Føler at det kanskje blir litt feil å spørre om hva slags lønn man får, da de kan få inntrykkk av at jeg bare er motivert av penger. Men hva tror dere? Noen som har erfaring med denne jobben? Endret 10. juni 2010 av Gitargutt Lenke til kommentar
fiskjott Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Fikk du jobben? Fikk du vite hva lønnen lå på? Eller noen andre? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Har søkt litt rundt på sommerjobber, og den eneste spennende jeg har fått svar på er på stilling som Fundraiser for Røde Kors. Altså gå rundt i Oslo og verve folk til å betale inn et månedlig beløp til Røde Kors. Hva tror dere om en slik jobb? Og hva tror dere om lønn for slik jobb? I annonnsen står det bare tilbys konkurransedyktig lønn. Men lurer på om det kun er provisjon, og da er jeg egentlig ikke interessert. Er du uheldig så blir det fort dårlig timesbetaling. Føler at det kanskje blir litt feil å spørre om hva slags lønn man får, da de kan få inntrykkk av at jeg bare er motivert av penger. Men hva tror dere? Noen som har erfaring med denne jobben? Jeg har en venn som jobbet som fundraiser for Røde Kors for et par måneder siden. Av det jeg husket så fikk han en luselav timeslønn + provisjon for antall personer han klarte å verve. Jeg tror provisjonen lå rundt 400 kr per pers. I tillegg hadde de en "konkurranse" blant sine ververe om å verve flest. Hvis man klarte å verve x antall personer pr mnd./periode fikk man 3000 kr i bonus. Endret 15. april 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå