HValder Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vurderer å selge pcen eg kjøpte for ca. 4mnd sia da det har gått opp for meg at eg ikkje har behov for den . PCen består av: Intel i5 750 Sapphire Radeon HD 5870 Gigabyte P55M-UD2 1600MHz Corsair Dominator (2x2 GB) Corsair HX 750W Intel Gen2 80 GB SSD Corsair H50-1 Asus Xonar DX Antec 300 kabinett (med to noctua 140mm i tillegg til viftene som fulgte med) Scythe Kaze Master Ace viftekontroll mATX HK og billeg kabinett fordi planen var å installere det heile i eit lite LAN-kabinett. I tillegg: BenQ G2420HD Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm Razer Deathadder Razer Tarantula Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde nok solgt den ca 2000 kr billigere en ny. Selvfølgelig avhenger prisen en del hvordan du selger produktet f.eks gjennom en bedrift, gir god informasjon (Omtrent som komplett) gir åpenkjøp i 30 dager, tilbyr kopi av kviteringer, bekreftelse, (På at varen selges lovlig) tror jeg nok du får solgt maskinen. Ellers kan du velge å selge til høystbudene men da er det viktig at du har mye reklame slik at flest blir interisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå