FrenZzY Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hallo forumfolk! Jeg skal kjøpe nytt kabinett, som skal stappes full av gamingkomponenter:D Da trenger jeg et kabinett med stor plass til stort skjermkort, hovedkort og plass til hvertfall en HDD og en SSD samtidig:) Det skal være lett å monterer og oppgradere komponenter oh ha mulighet til ATX hk og større... Kabinettet skal holde så lenge som mulig og det skal være god luftkjøling. Og eventuelt mulighet til å styre viftene:D HAr du noen gode anbefalinger på kabinetter?(gjerne kult design og lys:P) PRIS maks 2k:) Takker for alle svar Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 HVa med dette? Jeg har dette selv. 4 vifter med 3 innstillinger (Hastighet; Low, Mid, High) veldig bra kjøling, med andre ord. Er ikke ekspert på komponenter og størrelser, men håper noe av dette er til hjelp : ) Endret 10. juni 2010 av Ch1337 Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Var en produktanmeldelse på komplett der det sto at hvis man brukte stort skjermkort eller 2 i crossfire, så var det bare plass til en hardisk... Men ellers så det bra ut:) men takk for svar:-) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Corsair Obsidian 800D er eit av dei åpenbare valga i den prisklassa. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Cooler master 690 II advanced er et godt kjøp. Med plass til 10 vifter totalt. Også har den en fornuftig pris i tilegg. Endret 14. juni 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå