Gå til innhold

Favorittlag? Hatlag?

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måå innrømme at Feirplay står veldig høyt for meg! Så da er det ingen tvil om at Serbia, Italia, Uruguai og sånne lag er det virkelig et hat for! Må jeg si et lag så er det vel Serbia som jeg ikke kan fordra!, men syns det er kult hvis de afrikanske lagene kommer seg så langt som mulig!

Lenke til kommentar

De lagene jeg absolutt liker og vanligvis holder med er Nederland, Spania og Tyskland. Frankrike og Brasil er ikke noe å holde med lenger da hverken Zidane eller ronaldo spiller. Lag som jeg alltid håper på at de skal gjøre det dårlig er Italia, England, Danmark og Sverige når de er med.

Lenke til kommentar

Er anglofil og må si at jeg jeg helt klart holder med England. Etter at en viss russer kom inn i Chelsea mistet jeg mye av interessen min for engelsk klubbfotball, men kjærligheten for England er der fremdeles.

Av hatlag er det meget enkelt. Tegn en litt stor ring rundt middelhavet og da har du alle hat lagene mine. Vet ikke hva det er, men takler ikke middelhavs kultur eller fotball.

Lenke til kommentar

Jeg har sjelden hatt så lite konkrete følelser for lagene i en stor turnering som VM i år.

En kamerat spurte hvem jeg holdt med her om dagen og etter å ha tenkt meg om gikk jeg for "Laget som spiller den beste fotballen" jeg vet det er klisje, men føler som sagt ikke sterke trekk så mye fra eller til. Håper bare at laget som vinner spiller positiv fotball og ikke Inter Milan fotball som de vant CL med.

Stiller meg bak denne. Har ikke følelser for noen lag i dette mesterskapet, men håper underholdningsverdien blir høy, uavhengig av hvilke lag jeg følger.

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke så mye greie på fotball, men jeg holder med Nederland i år. De har liksom alltid vært et godt lag. Fin fotball også...

Som vanlig heier jeg også litt på England siden jeg stammer der i fra.

Hatlaget mitt er Italia. Aner ikke hvor mye de har filmet seg til. De spiller heller ikke så fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...