Zikzak Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Då har eg funne ut at min 6år gamle Asus trenger ein avløysar. Den surrar og går fortsatt, altså, men har fått sine begrensningar med tanke på spesifikasjonar og hengsler som begynner å bli slitt. I tillegg er den 17 tommar og ikkje egentleg ein direkte bærbar, meir type slepbar. ;-) Asus`n eg har i dag er ein M6Ne med 7200rpm harddisk. Den var innkjøpt til studie på multimedia design. Kravene eg har til ny pc er: God skjerm Bra grafikk Maks 15,6 skjerm, helst 13-14 tommar. Minst 4gb ram Helst i5 eller i7 prosessor eller tilsvarande God batterilevetid Stillegåande Helst lett og hardfør med tanke på 3års studie framover dvd-brennar Enkelt/elegant design Helst ikkje over 10000kr... Eg brukar mest Lightroom men også photoshop og golive/dreamweaver. Lagar multimediashow, brenner ein del bilde og multimediashow dvd`ar osv. Eg har kikka på Acer TimelineX serien og syns den ser grei ut, men er skeptisk til Acer og grafikk/skjerm. Har mest lyst på ny Asus, men er kun 16 og 17,3 tommar som har dei spesifikasjonane eg ønsker. Fant ein 15,6 tommar spel Asus med gode spesifikasjonar, men den var for tung, for "brautande" design og for dyr. Så etter å ha kikka i evighetar over alt som finnast av pc`ar så føler eg at kanskje kunne ein Mac vere verdt å vurdere? Men har aldri vore borti Mac så er skeptisk. No har eg ein del programvare som ikkje vil fungere på Mac, på den andre sida har eg og gubben kvar sin bærbare som fortsatt humpar og går (gubben kjøpte seg ny tidlegare i veka, Asus ul30a). Og vi har ein stasjonær, så eg kan bruke den programvaren der. Dessutan var eg uansett tenkt å investere i ny photoshop og Lightroom snart, då kan eg likegodt kjøpe det til Mac og la gubben "arve" dei gamle programmene...? Eg er veldig forvirra og usikker, så lurar på om nokon her inne kan hjelpe meg vidare i tankerekka? Er det nokon pc`ar eg har oversett? Forøvrig er det IKKJE design studie eg skal gå, er meir snakk om økonomi og administrasjon, så der vil dei fleste pc/mac duge. Men eg ønsker likevel å kunne bruke maskina til å redigere bileter på fritida. Har ein ganske heftig bildemasse på rundt 20-30000 bileter å sortere på (ekstern harddisk, sjølvsagt), så bør vere litt fart i maskina. Håper dere kan bidra med gode tips og råd, eg har lest mykje her inne på forumet, men ikkje klart å finne det eg leitar etter i svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå