Ekinorak Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sitter her og lurer på hvordan jeg skal få rammet inn et panoramabilde på 150x50cm. Først var jeg ute etter å finne slike plastlister som en fester på plakater, men etter å ha besøkt ca 10forskjellig butikker ga jeg opp. Ingen rammer jeg fant var stor nokk. Eneste jeg har lyst til er å henge bildet fint opp på veggen uten at jeg spiser for mye av bildet med en ramme og at det er billig. Noen ideer? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hvis du leverer bildet inn til en ramme/foto butikk så velger du bare listetypen du vil ha så bestiller eller lager de den størrelsen bildet er. har gjort dette mange ganger med puslespill eller store bilder. koster ca 600kr for 100x75 ramme (kommer selvfølgelig helt ann på rammen i seg selv men) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det et absolutt krav med ramme? Det kan være ganske fint å få det montert på plate, sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1170538 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå