Vertical^ Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Liker ikke så godt Not Afraid. Vekk med pop-en! Starten på Insane i Relapse er ganske sinnsyk, ja Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 har dere merket at talkin' 2 myself kind of hørtes ut som indisk pop musikk xD?... men har hørt hele platen x3 og likte alle sangene veldig godt. Drake- Thank Me Later Kid Cudi: Man On The Moon Eminem- Recovery wtf Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Syntes det var mye bra i det, men også mye middels og dårlig. De beste var: Love the way you lie No love Not afraid Space bound Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Syntes albumet blir bedre og bedre etter mer jeg hører på det! Min teori angående dårlige anmeldelser er at dem forventer gamle morsomme, humoristiske eminem. De takler ikke at eminem skifter stil og blir mer seriøs. Vil si at du kan se at eminem blir eldre på musikken. Men det han fortsatt har er syke bars der han rapper klart og fort. En av rapperene som kan synge fort og klart! Digger albumet og digger eminem! Må faktisk si jeg liker stilen hans bedre nå, men har vel kanskje noe med at jeg også blir eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå