aleksanderro Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Selv må jeg si meg litt skuffet, og fornøyd! Syns noen av beatene var veldig skuffende, og noen av refrengene var ikke helt på topp heller. Men ellers digger jeg Eminem's nye stil, mer enn hans gamle. Selv om det sikkert ikke er mange som er ening med meg.. Noen av mine favorittsanger: Cinderella Man Almost Famous 25 To Life Så hva synes dere? Endret 10. juni 2010 av aleksanderro Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) "I Love The Way You Lie" med Rhianna er værtfall helt rå! http://www.youtube.com/watch?v=_TWfeziDcxA Endret 11. juni 2010 av Ovechk1n Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Satt akkurat å tenkte at jeg skulle lage en lignende tråd selv, men nå slipper jeg jo det. Personlig er jeg veldig fornøyd med Recovery. Mye bra rim, liker de "nye" refrengene. Det er litt uvant å høre Eminem med med så mye gjester på refreng, men jeg liker det. Jeg synes han unnskylder seg litt for mye for de to forrige albumene og det er ikke alltid like pent å høre Eminem synge, men er en del av det som er bra. Mange av låtene er typiske radio-låter, regner med vi kommer til å høre spesielt han og Rihanna på Voice og P3/MP3 fremover. Låten jeg er mest skuffet over bortsett fra Not Afraid og Won't Back Down er You're Never Over. Refrenget er forferdelig å høre på, noe som ødelegger hele låta for min del. Jeg synes han er er modig som gjør noe nytt med Recovery. Mine favoritter fra albumet er for mange så jeg nevner ingen, jeg har albumet på repeat og hopper som regel bare over de 3 som jeg nevnte. Alt i alt en sterk femmer fra meg. Endret 12. juni 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå må jeg innrømme at jeg ikke hører på Eminem til vanlig, men jeg syns fjorårsplata hadde mange groovy beats. Denne starter bra, men blir veldig anonym utover. You're Never Over trekker f.eks. veldig ned, da jeg syns produksjonen er veldig lik all kjip R&B om dagen. Disse går det 1000 av på dusinet. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg har egentlige ikke hørt så altfor mye på Eminem,men har syntes han har hatt et par kule hits. Men jeg må virkelig si at jeg digger hans nye stil. Mye renere og fullstendig. Tidligere her har det blitt nevnt at man ikke synes så mye om "Not afraid" Synes det er er kul låt jeg, med en skikkelig kul video.Liker`e Ser ut til at Eminem har fått en alright avtale med Nike også, kommer litt ut av videoen Endret 12. juni 2010 av chris Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) er egentlig ikke noen fan av rap men liker eminem, han er mere "down to earth" enn mange andre og rapper om andre ting enn hvor mye chix han har og hvor gangsta han er liksom... har sansen for aggressiv og meningsfull musikk og eminem rapper jo mye om sitt liv og sine problemer, håper bare han snart er over den perioden hvor han maser om hvor rævva mora hans var, starter å bli litt gammelt i mine øyne. likte 25 to life, må få hørt gjennom hele plata Endret 12. juni 2010 av weebl Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Driver og hører gjennom, og det lover bra. Traff min smak ganske greit. Må si No Love (ft. Lil wayne) er en av de bedre "syden-hits"-samplingene jeg har hørt Kan fort bli litt små-harry. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 En ting jeg har merket med nye sanger fra Eminem, er at sangene blir mange ganger bedre og bedre for hver gang man hører sangen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Blir bare bedre og bedre.. Not afraid er amazing So Bad er også veldig bra Endret 18. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Altfor mye synging på plata synes nå jeg. Eminem suger til å synge, allikavel så synger han på alt han kommer over... bahh... tekstene og noen av beatsa er bra da, men for å være ærlig tror jeg ikke at jeg hadde valgt recovery over relapse. tror, er veldig usikker. favoritt sangene fra recovery: love the way you lie, going through changes, cold wind blows, almost famous. Endret 18. juni 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Syntes det høres rått ut når han synger jeg Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) nai! det skjærer i øra.. edit: eneste unntakene for min del er: hailies song, mockingbird, beautifull, etc Endret 18. juni 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Starter litt tregt med noen kjedlige sanger, men tar seg opp fra og med Not Afraid og videre. Litt mere pop enn vanlig, men det er nettopp disse låtene som skiller seg ut og gjør albumet ganske så fornøyelig. Alt i alt en flott plate. 7/10 Lenke til kommentar
x-power Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 SINNSYKT bra album! Liker space bound! Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Meget fornøyd med det nye albumet, liker det veldig godt. Not Afraid og Going Throug Changes er noe av det beste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er nok ikke et geni som har anmeldt Recovery hos Dagbladet... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ikke fatter jeg hvorfor fleste av dere digger Not Afraid, for min del er det en av de svakeste låtene han noensinne har gjort. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det nye albumet til Eminem er ganske bra. Digger On Fire og Not Afraid. Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 De har Recovery på Spotify nå blir det en del listening Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Syns selv Not Afraid er en av de dårligste sangene på albumet. Personlig syns jeg Eminem blir bedre og bedre, så gleder meg allerede til neste album. Og håper han går litt tilbake til å ha noen sanger med "grove" tekster. Er ikke noe å si på tekstene til Eminem, men savner litt den "WOW" følelsen og tanken "Sa han virkelig det?" Som f.eks Taking My Ball og Insane. Endret 25. juni 2010 av aleksanderro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå