Gå til innhold

Overføre kontakter fra Blackberry til HTC Desire

Anbefalte innlegg

Hei hopp!

Jeg har en Blackberry som jeg skal overføre kontaktene mine til en HTC Desire.

Men her er det jo sånn at du må bruke en server som du kan laste opp og ned fra men det er jo låst i telefonen og kan kun brukes med et abo fra USA/ENGLAND.

Er det noen som vet om noe program for å få dette til?

Jeg har i overkant av 2000 kontakter på telefonen min, det er relativt viktig for meg å ha med meg dette videre kan du si. Jeg har tviholdt på Blackberry'n så jeg slipper og miste nummerne men nå har jeg ikke noe valg. Den begynner å streike så jeg har kjøpt en HTC Desire men ikke overført enda.

Hjelp takkes med tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei hopp!

Men her er det jo sånn at du må bruke en server som du kan laste opp og ned fra men det er jo låst i telefonen og kan kun brukes med et abo fra USA/ENGLAND.

Jeg har i overkant av 2000 kontakter på telefonen min, det er relativt viktig for meg å ha med meg dette videre kan du si. Jeg har tviholdt på Blackberry'n så jeg slipper og miste nummerne men nå har jeg ikke noe valg. Den begynner å streike så jeg har kjøpt en HTC Desire men ikke overført enda.

Hei,

Følg denne linken: Transfer Blackberry Contacts to an iPhone

Når du skal overføre det til den nye telefonen din synkroniserer du bare Outlook med telefonen eller lagrer kontaktene som en fil, for så å overføre filen til telefonen. Eventuelt kan du bruke Google Sync som foreslått ovenfor. Nøkkelen er i alle fall å bruke Desktop Manager, og det MÅ først innom Outlook.

Synd at du har takket for deg som BlackBerry-bruker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei hopp!

Hei,

Følg denne linken: Transfer Blackberry Contacts to an iPhone

Når du skal overføre det til den nye telefonen din synkroniserer du bare Outlook med telefonen eller lagrer kontaktene som en fil, for så å overføre filen til telefonen. Eventuelt kan du bruke Google Sync som foreslått ovenfor. Nøkkelen er i alle fall å bruke Desktop Manager, og det MÅ først innom Outlook.

Synd at du har takket for deg som BlackBerry-bruker.

Lykke til!

Jeg skulle gjerne hat en ny Blackberry men får dessverre ikke testa telefonene så jeg tar ikke sjansen på å kjøpe en ny en over nettet... :) Liker å teste og holde i ting!

Det fungerte forresten! TAKK :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...