frode8 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå har også reservemobilen min sagt takk for seg. Venter på at Iphone4 skal komme, og skal da ha meg en ny grei mobil til max 2000 kr i mellomtiden. Vil helst ha en slidetelefon, men kan også bruke en touchtelefon. Har sett litt på Sony Ericsson hazel, Nokia 6700, Nokia 5230 Samsung S5230. Har ikke testet noen av disse, så vet ikke hvordan de er, men antar de er ganske standard av sitt merke. Har og mulighet til å få kjøpt Nokia X6 til 2000 kr, men da brukt. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det finnes noen helt greie smarttelefoner også til under 2000. For eksempel Samsung Spica, som blir nevnt til det dønn kjedsommelige her på forumet, totalpris på den er vel rundt 1200 kr for et års binding (med umiddelbar fjerning av operatørlås), såvidt jeg har skjønt. Ingen upris for en telefon med Android 2.1. Da får du jo lekt litt med et "iPhone"-alternativ mens du venter (riktignok et svært billig et, i en helt annen klasse enn iPhone) Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar. Glemte å skrive at prisen var uten abonnement. Skal vente med å fornye det til Iphone4 kommer Blir jo billigere å kjøpe telefonen der og da Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jo, men 1200 er totalprisen der du betaler ca 500 kr kontant, kaster(?) SIM-kortet som følger med telefonen og betaler 59,- pr mnd mens du fortsetter å bruke det abonnementet du allerede har i dag. Uansett, lykke til med telefonvalg Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det finnes noen helt greie smarttelefoner også til under 2000. For eksempel Samsung Spica, som blir nevnt til det dønn kjedsommelige her på forumet, totalpris på den er vel rundt 1200 kr for et års binding (med umiddelbar fjerning av operatørlås), såvidt jeg har skjønt. Ingen upris for en telefon med Android 2.1. Da får du jo lekt litt med et "iPhone"-alternativ mens du venter (riktignok et svært billig et, i en helt annen klasse enn iPhone) Totalprisen er ca 930 kr inkl frakt, 12 mnds avgift og operatørlås. Det betyr at du kan bruke hvilket som helst abonnement i telefonen, og det vil ikke koste deg mer enn 930 kr totalt. Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Ok, skal ta en titt på den Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Link Prisen med Telenor Super (59/mnd) er 199 (+12*59) = 907 Pluss frakt på 19,- blir det 926,- (ca halvparten av hva den starter på i prisguide.no) Min var ikke operatørlåst, hvis din er det kan du ringe Telenor kundeservice på 09000 og de vil sende deg operatørlåskode og fremgangsmåte på epost, gratis. Dermed kan du bruke Onecall/Ludo/Talkmore/Whatever. Bare husk å si opp Telenorabonnementet når bindingen er utløpt Endret 10. juni 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå