fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hei jeg har kjøpt meg AT-40 med SC 46 TO TAKTER glow engine men den stopper på full gass er det normalt? jeg prøvde og vri lit på den svarte dysa den blei lit bedre PS. det er spliter ny motor Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Gratulerer med kjøp av et FLOTT modellfly med meget gode flyegenskaper. Motoren er også god. MEN det er "normalt" at det skjer når motoren ikkje er skikkelig innstilt. Men når den har blitt justert riktig, skal det ikkje skje. Den svarte dysa er den du bruker for å justere fuel-tilførselen til motoren. Det er meget viktig at dette er riktig. Men, når er det motoren stopper? Stopper den visst du gir full gass med en gang? Eller får du den opp på fullt og så dør den ut etter kvert? Ellers anbefaler eg deg å ta et titt på forumet til modellflynytt, der kan du få mye hjelp. (Link til forum) Samt og også stikke innom IRC-kanalen #radiostyrt på EFnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå